kedd, május 25, 2004

600

Nya, ez a 600. postom ...
nem bravúr meg ilyenek, csak épp megláttam .... lényegtelen ...
Viszont ... elvileg lesz most tartalom is 8)

Nya, szóval betegség ...
Az egész úgy indult, hogy egyik este elkezdett égni a torkom, másnapra már kapart rendesen, délután elmentem orvoshoz, az meg mondta, hogy maradjak otthon, írt fel antibiotikumot, etc, ahogy az ilyenkor lenni szokott. Úgy is lett, ez volt csütörtökön. Hétfőn mentem vissza vizitre, akkorra már nagyon szarul voltam, bár az influ kezdett kimenni belőlem (sajna át kedvesembe), de beindult a családi átok, az "asthma bronhitis" vagy mi a rákom, nemtom a pontos megnevezését ... a gusztustalan része, hog yaz ember tüdeje telemegy slejmmel, osztán azt küzdi fel, de az nemjön, elzáródik a tüdő, oszt annyi levegőtartalék sincs a csókában (bennem), hogy megigyon egy pofa vizet ... így is lett. este elalváshoz ekkor már Salbutamol (rohamgyógyszer) Bricanil turbuhaler (megelőző gyógyszer) meg egy kis fáin diaphilin, meg ezek mellé szedtem Calcifedrint, ami "légzéskönnyítő", és a doki csípőből felírta a betegség kezdetén .... na így kaptam este levegőt, hogy tudjak aludni ...
Lényegalényeg, hogy lerakódott, tapadt, osztán másfajta antibiotikumot kapotam, elküldtek röntgenre, hogy nincs-e az arcüregemben valami, de van, némi (a tavaszi allergia miatt) nyálkahártyaduzzanat, ami megfogta a bacit, oszt folyamatosan visszafertőzött ... szuper ... kaptam orrsprét és pár nap alatt rendbejöttem ... soso .. még mindíg köhögök .. bár már sokkal egészségesebben 8)))))

Pro? ... Kedvesem is lebetegedett, szegény, de így legalább együtt voltunk több mint egy egész hetet, ez jó volt ... kicsit rendbeszedtem a palmom, meg a notebookom .... ja notebook ... felhívom a főnököt (akitől "kaptam" a note-ot), hogy nade mennyire az enyém a gép .. hogy eladhatom-e, merthogy lenne egy jobb amit megvehetnék és akkor lenne rá zsém ... oszt mondta, hogy ez csak ideiglenesen van nálam ... jeee .. még jó, hogy rákérdeztem 8) ... én kis naív 8)))
Ja meg jót fotosoppoltam, és összeraktam a röntgenképem a zarcommal, amit meg lehet nézni ITT ... őőőőőő pontosabban csak lehetne .. ugyanis a Kep.Tar beszart .. 8( ... az összes képem eltűnt ... namindegy, majd jól lepucolom, úgyis már sok kép volt fenn ...
Na tegnap este ... pontosabban tegnap meg elhatároztam .. na mégegyszer ... szóval tegnapelőttelőtt, hétvégén mikor szerkesztettem azt az ominózus képet, eszembejutott, hogy van nekem rajztáblám, de minek, mert nagy és nehézkesen tudom csak használni, ráadásul nincs is megfelelő driver hozzá .... na a driver gondot tegnap este megoldottam, mert megtaláltam hozzá a megfelelő progit ... de ma meg vettem egy másikat, ami kicsi, nyomásérzékeny,és csak egy usb csatija van oszt passz 8) ... kíváncsi vagyok mennyire tudom majd használni ...
Ja és kiderült, hgoy a srác akitől vettem a 22. kerületben lakik (mint én) és egy suliba jártunk általános szinten, csak ő 2 évvel feljebb ...
Nya asszem mára kipofáztam magam ...

1 megjegyzés: