kedd, február 24, 2004

Pénteken az index autohifi topikban elkezdtem érdeklődni, hogy vajh mennyire csillaptja a hátsó ülés meg a mögötte lévő benzintank a a csomagtérben lévő mélynyomót. Persze, ha kerülne bele ... Addik kevertük a szót amíg "Amtibácsi" felajánlotta, hogy menjek el hozzájuk, átrakjuk az én csomagterembe a mélyládáját oszt hadszóljon. Nyergesújfalu ... oda mentünk ... Budapesttől 50, a Szlovák határtól kb 1km-re 8) ... A gáz csak az volt, hogy a Komárom-Esztergom rally útvonalán mentünk, ergo egy darab benzinkút se volt, a kocsiban meg cirka még 100km-re elegendő üzemanyag. Vagyis vagy elég lesz vagy nem.
Szóltam Csabiéknak, kijöttek Tücs-el együtt budaörsre, oszt mentünk. Jól szólt, bár erősen érezhető, hogy kell az a két oldalpanel és komponens szett, mert így csak a DUMM DUMM meg a cücc cücc volt ... semmi közép. Vagy nem oldalpanel, de valahova előre kell ilyen mélyközép+magas sugárzó. A DLS R6a-t ajánlják, valszeg az is fog belekerülni.
Más: Vasárnap elmentünk a Praktikerbe, hogy vegyünk pár dolgot, amit otthon kell barkácsolni, meg egy elektronikus csavarbehajtót. fasza, ki is néztem egyet, de kapcsolót nem találtunk, úgyhogy át Baumax-ba, ott megvettem a kapcsolót, át Auchan, hogy a kocsiba vegyünk némi szagot, mert már kellett, aztán vissza Prakker, az a kurva meg pont előttem zárt be 8( ... faszom .. nembaj, tegnap, első dolgom volt, hogy mentem, megvettem, feltöltöttem, oszt most fasza 8) .. ma megyek is és barkácsolok vele 8))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése