csütörtök, január 29, 2004

Na ma nagyon megfenyítettek ...

Könyvelőtől jövök az alkotáson keresztül, megyek, sárgul a lámpa, nézem mögöttem egy NŐ (40-es vöröshajú .. má tuddam, hogy gázos lesz) egy nagyobbacska terepjáróban a kicsi fiával. Naszóval, Látom, ez má vörös lesz, megállok szépen lassan (nem "csúsztatva" de nem is vészfékezve.). Erre hallom, hogy bazinagy vészfékezés mögöttem, csúszós kerekekkel, Aztán hátranézek a csaj meg hevesen mutogat, hogy mi a faszt csinálok, erre én a lámpára mutattam és szépen tagoltan közöltem vele (hogy le tudja olvasni a számról), hogy "Ugye látod a lámpát?" ... erre ős a kis egyezményes unikornist mutatja nekem, mire én ismét leolvashatóan megkérdem tőle, hogy valami baj van? mire elkezdte lóbálni a telefonját ... mondom mi a fasz bazze' felhívsz? 8)))) vagy hozzámvágod? ... na mindegy .. a gyerekre való tekintettel, meg azért mert mégis női vezető, osztán most hogy a faszba magyarázzam el neki a logikát, senem lóbáltam meg a "fogszabályzót", senem száltam ki "beszélgetni" vele ...
Nyu .. ennyi mára ... Délután megyünk gyúrni, aztán meg nagy céges zabálás lesz 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése