hétfő, november 10, 2003

Hm ... Péntek este olyan dolog tötént ami már jó régen 8) Kapatos lettem ... Négernél belémült két üveg sör meg egy fél üveg garrone .. jó volt .. 8) fennvoltunk hajnali 3-ig, hatan Activityztünk .. azisjóvolt 8) .. aztán szombaton este meg Csabámnál néztük meg a Bourne rejtélyt ... aztán meg mehettem anyámért hajnali egyre az Istenhegyi útra 8) .. egy óra alat tettük meg azt a 20-perces utat .. mert volt időn 8) ... Meg vettem a kocsiba két első hangszórót, oszt ezzel letudtam az ezévi audio fejlesztést ... így már nem recseg, viszont szinte jól szól ... csak a mélyek hiányoznak még 8) ... Bár szemeztem most egy "MacAudio Bomba" akciós csomaggal .. ami 99e helyett most 50e-ért van az autohifiboltban .. de nemtom .. valahogy nincs ilyenekben bizodalmam .. meg előbb amúgyis az immó fog bekerülni a gépbe ... meg a 13db-s szirénák az utastérbe .. 8)
Caralyser is most halasztódik, mert nincs nagyon idő erre ... Pedig ötletek azok vannak 8) ... azokat folyamatosan feljegyzem a project blogjába 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése