csütörtök, október 16, 2003

Na, ma reggel elvittem az elektromos arcokhoz a gépet, megcsinálták a bal első központi zárat, úgyhogy faszán zár, beállították a lámpákat, meg vettem a lámpikba 1-1 cool blue vagy milyen erősfényű lámpit ... na fasza ... ja meg meglett csinálja amire még este jöttük rá Tomival, hogy a csomagtér világítást ugyan megcsinálták faján, de nem kapcsol le 8) ... na mostmár az is lekapcsol ... 8)

De, hogy tegnap mennyit szoptam ... szóval ugye hót idegesen írtam a bejegyzést, aztán hívott kedvesem, hogy ő hatra már otthon vár engem. Hívott anyám, kb. 4-kor, hogy menne Auchanba, és mennyek má' segíteni. Aztán mondtam neki, hogy akkor jöjjön Budaörsre és híjjon ha kiért meg ha végzett ... hatkor felhívtam, hogy mi a fasz van má', erre közli, hogy minnyá végez ... mondom fasza ... elmegyek érte, elviszem az Árpádhídig, utánna Tomi felé vettem az utam mert felhívott még öt körül, hogy segíccsek rajta mert bedöglött a winyója, éshát tesón segít az ember. Úgyhogy a külső (Róbertkároly vagy melyik) körúton mentem lépésben, a tankba kb 8 liter benyával .. izzadok mint picsa ... elhagyok egy Mol, Aral, meg Agip kutat .. mondom Shell-t akarok, mert ez most lesz vagy 15e és akkor jó lenne ha a sok smartpont felkerülne a kártyámra ... lépésben eljutottunk már majdnem a Lágymányosig amikor is egy belső sugallatra elkezdtem letérni, hogy "Tudok egy rövidebb, de legalábbis nem ennyire bedugult utat", hát nem tudtam ... olyan helyeken kolbászoltam ahol a filmekben a legújabb kocsik is lerobbannak, és megerőszakolják a benne ülő ártatlanokat ... aztán meg megölik őket .... csak nem ebben a sorrendben ... namindegy ... szóval már rendesen be voltam szarva, mikor rátaláltam egy olyan útra, aminek a végén fix, hogy Shell van ... jó, megyek, rohanok, gurulok, takarékosan, tankolok, 65 litert, faszán, fizetek, elmegyek, beszállok a kocsiba, elindulok és elkezdek üvölteni mint a barom, ugyanis a kártyát nem adtam oda a luvnyának, az meg nem kérdezte meg ... ÁÁÁÁÉÉÁÉÁÉÁÁÁÉÉÉÉ ... na aztán fel Tomihoz ... hehe .. felhívtam még a dugóban, hogy le fog merülni a telefonom, kb fél nyócra ottvagyok, aszongya lejön elém addigra. Pont nyolcra értem oda és már marhára kellett csuriznom. Tomi sehol, felhívom, felveszi a barátnője, hogy pedig lennt van .. . hát pont fél órát várt szegénykém lent, és pont akkor ment fel ... szerencsére gyorsan lejött, felrohantunk, aztán a kitűzött célt, miszerint a DMP3 és a Laptopom meg a PartitionMagic 7 segítségével az ő 20 gigás winyóját kettészedjük, és csinálunk belőle egy 5 és egy 15 gigás partíciót, az ötösről átmásolunk mindent, aztán oda installálhat rendszert ... vaján megvolt, aztán siettem haza kicsimhez ... éjfélkor még elkezdtük nézni a Félelem és reszketés lasvegasban c. filmet ... na az volt még az elborult baromság ami kellett ... vagy nem .. majdnem elaludtam rajta, mert álmos voltam .. amúgy jó film lenne 8) .. csak nagyon ébernek kell lennie az emburnak ...
Huhh .. hát régen írtam ennyit 8) .. az fix ... mára elég is .. 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése