szerda, június 18, 2003

Reggel jövök be Wartyogóval, gondoltam jó faszán megdöntöm a 138-at, de az M7-es bevezető szakaszán a lejtőre az istennek nem tudtam felmenni, mert mindíg jött valaki ... pontosabban a külső sáv is televolt .. egyszercsak elindulok, mert épp volt egy lyuk, erre jön mögöttem egy furgon, villog mint picsa (100-al mentem és annyival is szabad ott) .. visszahúzódtam, egy barátságos unikornist mutatva a csávónak, mire az hót idegesen visszamutogat, aztán picit rámrántotta a kocsit, jó beszartam .. ja ... http://www.konyvdiszkont.hu/ ... az vót a hátujján 8) ... merthogy mentem utánna .. de csak nem tudott gyorsabban menni ... balfasz ... faszomért tol, ha amúgy se tud menni ... 8) na mindegy ...
Ritkán szoktam bemutatni, de most igencsak jólesett 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése