péntek, június 30, 2006

Megtalálnak dolgok ...

Hazajöttem, mert apu beszélt az orvossal, hogy több altatót kérjen tőle, aztán az orvos megmagyarázta neki, hogy arra amire neki kéne, arra nagyon bizonytalan eszköz és eszébe se jusson. Úgyhogy marad az amputáció és a vele járó következmények ... szegény apum, ezt csak velem tudja megveszélni, mert senki más nincs a családban aki meghallgatná ilyen szinten. aztán átjöttem, hogy még mielőtt lemegyünk kincsemmel kicsit a velencei tóra (remélem fürödni) kicsit kiütöm magam tévével ... aztán a "film+" -on ez csapott fültövön: "Több felelőséget akarok. 27 éves vagyok, ez a fordulópont, 25 évesen leszartam mindent, a 26. évemet gyakorlatilag átaludtam ..." ... ilyenkor fáj ... ez a kékharisnya (Cool Blue) című film-ben van ... Még ez is .. KÉK ... Ááááááááááááááááááááááááááááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése