vasárnap, július 02, 2006

Feltörekvés

Ma reggel is hétkor már felébredtem, tudtam, hogy nagyapa jön 10 órára, ezért még kilencig fetrengtem és depiztem az ágyban. Nagypapa éppítetni akar a kertbe egy energiapiramist. Szögvas, heggesztve, egybe, lebontathatatlanul. A hangulatomhoz ez még rendesen rátett, utáltam mindent ami mozgott. Aztán jött a "srác", Pista és a fia, akik megcsinálták. Szépen beszéltek, szépen dolgoztak, lekaszálták a helyet neki, elvitték a gazt, felépítették a piramist, aztán kicsit kimentem beszélgetni velük. Nehéz volt. Aztán szóba jött apu, hogy miért vagyok ilyen morózus, satöbbisatöbbi, aztán elkezdtünk a házról beszélni, és elmondott egykét dolgot amitől megoldhatónak láttam ezt a problémát, meg mondta, hogy van ügyvéd ismerőse itt a közelben aki jó ismerőse, úgyhogy nem fog engem lenyúlni, úgyhogy ettől is jó kedvem lett, és annyira feldobódtam, hogy a mélabú és depresszió szerűségből ami nekem volt, egy sokkal vidámabb formára tértem át. Aztán még azt is mondta, hogy ha apu mégis tolósékbe kerül, akkor segít majd átépíteni a lakást, hogy járható legyen, tehát ez a "gond" is megoldódott. beszéltünk Magdinénivel, aki apu első felesége, de végülis ő irányítja a bátyámat aki a telek tulajdonosa, hogy mennyiért szeretnénk a telket átvenni, és hogy szeretnénk még egy-két dolgot kikötni a szerződésben, amire rábólintott, hogy természetes. Kicsit aggódok, mert apu mondta, hogy a végrendeletében, hogyan van felosztva a ház, és nemtudom, hogy az törvényileg, hogy lehet majd érvényesíteni, de erről is fogok majd az ügyvéddel beszélni. Kedden megyek be hozzá. Holnap besélek a rehabilitációs otthon-ban talált kapcsolattal, hogy apunak (mint kiderült) nincs közgyógyellátásos papírja, merthogy állítólag túl nagy a nyugdíja 8/, és hogy ez mennyiben befolyásolja majd a helyzetet, meg, hogy mennyi időbe kerül majd a bejutás, ha apu mégis úgy akarja, hogy meglegyen az amputáció. mert egyenlőre megint visszalépett. Megértem, hiszen most még tud járni, ha sántikálva is, de tud, és nincs arra szorulva, hogy tologassák meg "takarítsák" ... Mikor voltunk nála, felhívta az egyik barátja, hogy rendeznek egy kis kerti ünnepséget amire jó lenne ha elmenne. remélem el fog tudni menni, bár ő lemondta, mert nem akarja lerombolni ott a hangulatot ... szegény apucim ... nem is mondtam. Apu írt egy könyvet a donát kápolnáról, amit kiadtak 500 példányban. Kicsi könyv, inkább füzet, de nagyon szép, sok kép van benne és van belőle dedikált példányom 8) ... Az én dolgos apum ... el nem tudom képzelni milyen lenne, ha egy székbe lenne száműzve 8( ... na nem is agyalok most ezen, hogy tudjak a jövőmmel foglalkozni. Jajjmegmég ... most lementünk kincsemmel a Campiba és kinéztük a jeggyűrűt, sőt meg is rendeltük. 24-ére vállalták, pont egy hónappal későbbre mint amikor eljegyeztem 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése