kedd, november 09, 2004

Statisztikai középút

A mai nap tipikus jellemzője .. statisztikailag átlagos nap volt. Azzal indult, hogy a kocsimmal belementem egy kutva teherautó farába picit ... jobbkezes kereszteződés, elindul a teherautó, én utána, nézek jobbra, hogy nem jön-e valami, nézek vissza, és akkor veszem észre, hogy már csak 3.4cm van a kocsim orra és az ÁLLÓ teherautó fara között, úgyhogy úgy döntöttem, hogy fékezek, ekkor kicsit belementem, de rendes volt a csóka félreállt, mondta, hog yne haragudjak, ugye nincs baj, lefulladt a kocsija .. megnéztem, nem volt olyan lyuk rajta amitől elájultam volna ... valami karcot láttam de nem elemeztem. Megyek tovább, hatosút, megyek, lámpa, elindul a kocsisor, előttem szépen sorolnak át balra, gondoltam mennek a lágymányosira, aztán hirtelen feltűnik előttem egy ÁLLÓ KOCSI. Se vészvillogó semmi. Én meg satufék, ónoseső, megcsúszás, fékrőlvissza, meginfék, megállok, elkezdek dudálni, erre a csóka kirakja a vészvillogót ... nem is kurvaanyáztam volna, ha nem lett volna legalább egy kocsinyi hely az út mellett, hogy lehúzódhasson ... szóval majdnem belementem ... faszom .. ekkor már fenn volt az agyam ... beérek melóhelyre. végülis tekinthető első napnak, mert most jöttünk vissza a Pannonból, hogy mostmár innen fogunk dolgozni, de még semmi nem volt beállítva. Beérek, majdnem első szó, hogy kurva sok a bug, javítani kéne ... na cirka délután 3-ra sikerült úgy összehozni a rendszert hogy tudjak dolgozni ... faszom ... közben kedvesem is felhívott, hogy a tegnap megszerelt mosógép szinte felrobbant. Lement gy mosás, aztán a második alatt durrant ötöt, aztán füst, ekkorra már kiért kedves és kihúzta ... fasza ... hívtam a szerelőt megmondtam neki, hogy melyik nap tud nálam kezdeni? (hogy ne kelljen várni) oszt mondta, hogy csütörtök, mondom oké. Ezután jött a pozitív irány ami talán némuileg ellensúlyozta a napom ... kiszámláztam kéthavi fizut ami igencsak a milla fölé rugott ... ez baromi jólesett ... utána hazajöttem, megnéztem az ajtót, szerencsére (egyenlőre úgy tűnik) nem kell rohangálnom zárért meg kilicsért, mert jó az csak rosszul lett felrakva, és az ajtó rosszul lett ebállítva, de szóltam a kömüves srácnak aki (hálisten) szintén csütörtökön jön ... szóval mai nap elég eseménydús volt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése