hétfő, november 15, 2004

Hétvége

Nyo ... pénteken beszéltem Négerrel, hogy szombaton megyünk kedvesemmel velük együtt az ő kedvesének együttesének koncertjére a Royal hotelbe, de én barom elfeledtem, hogy már szombaton egy szülinapi buliba (Óóógi) hivatalosak vagyunk, ráadásul már két hete le lett fixálva (én a jövőhétre enmlékeztem 8( sajna). Jött a szombat, elmentünk kedveshez, megvettük a felniket (3250/db nagyon jó állapotban), meg elhoztuk Sigi mosógépét, hogy lehessen végre otthon mosni. Sajnos ez nem sikerült mert a mosógép nem akart üzemelni, úgyhogy jelenleg 2 rosz mosógép van a fürdőben .. 8( .. remélem az indesitet végre meg tudja szerelni a csóka ... szóval történtek után, meg az utóbbi idők koránkelési végett olyan "a faszomnak van kedve bulizni" hangulattal indultunk el. Elmentünk Sigi egyik munkatársnője elé, aztán tescoba vettünk mindenféle szeszbázisú üdítőitalt (én maradtam a jól bevált DolceVita-mnál, Sigi meg egy Baccardinál), és elindultunk. Odaérkezés, zene megy, az nem rossz, bemegyünk a helységbe, kicsi, kevesen vannak, némi tánci .. mondom ajvé, ez gáz lesz ... aztán olyan szinten bejött a buli, köszönettel ezért Ádámnak, Óóógi öccsének aki hihhetetlen profi cuccokon hihhetetlen profi műsort csinált. A Dj pult egy trabi csomagtér tetejéből meg egy dobozból ált, de nagyon precízen megcsinálva ... namindegy ... volt ott minden ... 4 intelligens lámpa, strobe, a füstgép épp nem volt beüzemelve de azt is láttam, iszonyat hangfalak ... baromi jó zene ... szóval hajnali háromkor mikor már csak én pörögtem (másfél üveg elfogyasztott "szöllőlé" után) (Óóógi is akart volna de neki a térde baromira elkezdett fájni, ed még úgy is féllábon ugrált), köszös megegyezéssel lefújtuk az estét ... ott aludtunk és másnap mentünk haza ... ma is fáj a hasam .. izomlázilag ... aztán vasnap meg jól megszereltem az Audi ajtaját ... 8) meg behúztam a kisműhelybe a 220-at, meg az ethernet kábeleket, meg kitakarítottam kicsit ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése