péntek, november 12, 2004

FASZOM!

Namár ... picsábamár ... már a faszommár ... na ... már komolyan mondom kéne egy hét szabi ... egy hét minden gondolkodás és fasság nálkül ... reggel megyek a kocsimhoz, tyaktyak, jó nyit minden oké, meghúzom a vezető oldali kilincset .. nem nyitja az ajtót ... még próbálgatom, semmi ... fasza ... Kriszti belülről kinyitja az ajtót, elviszem az A1-be, jövök dolgozni, alsó rakpart, gondoltam kicsit lejjebb tekerem az ablakot mert melegem van, elkezdem letekerni, hirtelen valami nagyon csúnya hang jön az ajtóból és KINYÍLIK! ... bazz ... menet közben bezárhatatlanul ... FASZOM ... oké, megfogtam az ajtót megyek tovább, felhúzom az ablakot ekkor már szerencsére be lehetett csukni ... megérkeztem az irodába, ajtókárpit le ... hoppácska .. egy kis fém basz leesett a kilincsről ... káb egy órán keresztül szarakodtam vakon az ajtó belsejáben de nem sikerült felrakni ... valszeg ahhoz jobban meg kell majd bontani, de azt nem egy parkolóban szeretném ... szóval már kezden kilenni nagyon ...
Ráadásul úgy terveztük Lacival, hogy jövő hét hétfőtől kondizás lesz ... de szerintem én még egy hétig szoktatom magamat a hatkor keléshez mert nem fogom bírni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése