hétfő, augusztus 23, 2004

She-o-Phok

Nyo szóval csütörtökön jól elhatároztuk, hogy gyorsan lemegyünk Siófokra .... Pontosabban úgy nézett ki a dolog, hogy Tücsök felhívott, hogy mennyünk le, és akkor tökjólesz ... nagy szervezgetések után sikerült Kincsemet is rávenni, hogy menyjünklejólesz ... elmentünk Tecsóba, vettünk borot kétüveggel (amit szintén megint én ittam meg majdnem ... na tényleg ezt nem is értem ... mondom a népeknek, hogy édesvörösbor jólesz? .. egybehangzó igen, oszt mindíg kiderül, hog ymégsejó, mert most nemakarinniborot, meg mittudoméén ... namindegy .. készült egy jó kép is de még nem jutott el hozzám ... sőt ...
Ugye írtam itt az Ixus-World.de-t .... meg hogy szivargyújtós töltő meg tökjóóó meg mittudomééén ... ja ... megcsináltam csak arra nemfigyeltem, hogy a másutt baromi részltes és szájbarágós leírás összvissz egy helyen nevezi meg, hogy 6v-kell a kütyünek, és hogy amit ő szivargyújtóként használt, az tulajdonképp egy 12v-6v átalakító ... ha egy ilyen "12v-6v" szöveg lett volna akkor még aszondom, hogy oké megvan ... de csak egy képen az volt, hogy +6v. A leírásban volt arról szó, hogy ez egy inteligens töltő és ugyan úgy megy 230v-ról mint 110v-ról mindenféle átkapcsolás nélkül .. mondom dejó akkor biztos a 6v az minimum, a 12v jó lesz neki mert v alszeg van mögötte egy fesz-stab ic, oszt fáin ... ehelyett hazafelé akarom tölteni a cuccost, az felmelegszik és kiég benne egy alkatrész amiről pfkorszpersz leég a típusjelzés, úgyhoyg most egyik munkatársam közreműködésével (neki is ilyen van) fogom valszeg megcsinálni .. ha csak az az alkatrész sérült meg ...
Nadehát jön Horvátország .. oda megy csak nem megyek fotogép nélkül ... úgyhogy valszeg veszek most egy Ixus500-ast ... oszt a mostanival majdcsak lesz valami ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése