csütörtök, augusztus 12, 2004

Legénybúcsú

Laci legénybúcsúja már egy pár napja szerveződik ... a program: Berliner, pia+kaja=hangulat, utána Marilyn="szex" csak, hogy semmi ne hiányozzék ...
Énis elterveztem, hogy most alkoholt juttatok testembe, "már régen zsibbadt a fejem" alapon. Így is tettem, elindultam kocsi nélkül békávévalblöááá ...

Berliner


Mire odaértem, kiderült, hogy valszeg egyedül vagyok, mondom sebajse, lenézek, azért hátha van már valaki. megyek be-le, jön föl a piroshajú pincércsaj, és egy olyan arckifejezést magára öltve - amit csak azokkal szemben szoktak alkalmazni akik bemennek a konyhára és már a kondért slozinak titulálva elkezdenek felé letolt gatyával tolatni - kérdezte meg tőlem, hogy "Igen?" ... mondom micsigen ... há micsináltam, mondom neki, hogy Lenne itt egy legénybúcsú, és sokemberre van asztal foglalva, rámnéz, közbe "tol fel", utánnanézek, mondom dejó .. kavarvan? Vagy miaszösz? ... csaj előkapja a noteszt, lapozgatja, én kicsit közelebb állok hozzá, hogy úgy tűnjön mintha értem küzdene, erre "hozzámvág" egy Majd szólok ha megtaláltam kurta mondatot, egy flegma pofavágással karöltve. Nézi-nézi, erre csak megjelenik a FÉRFI, az ISTEN, a fő fő fővadááászúúrpincérelvtárskartársbajtárs ... naszóval megjött egy szimpatikus pincérsrác, látja, hogy piroska baromira izgul, lapozgat, erre beleles a noteszba, majd kategórikusan közli A júniust nézed, talán azért nem találod. Gratulálok! ... Lám pirike odalapoz Augusztus, megvan .. örülünk ... szól a pincér, hogy akkor összerakja az asztalt és előkészül ... 19:45-volt 20:00-tól volt foglalva az asztal. Há' jobb később mint soha ... A csaj egész estés viselkedését úgy lehetne jellemezni, mintha még fél órája lett volna a munkából, és már nagyon sietne haza ... ennek ellenére még 11-kor is ott volt ... úgyhogy valszeg valami más volt a dologban ....
Nya, kancikancov, megjöttek a törpiek is, leültünk .. Mit igyak? .. Kóla nem lesz jó mert azután nemjó már a serital. Na akkor valami jót ... milyen sörötökvan ... Elmondja a pincér, aztán eszembe villan, hogy és búzasör vane? .. Van ... Szjúper ... Dani (3deci) és Dezső (5deci) citromos iceteával gondolták indítni az estve folyását. Pechjükre. Jön pirike, hogy csak 3 deci citromos icetea van. Viszont van őszis, milegyen jajj milegyen úristen. Dani és Dezső valami irdatlan kavarodásba kerültek, és szót-szóba öltve mondták el ugyanazt vagy 10*, hogy akkor Daninak a 3 deci még meglévő citromos icetea, Dezső pedig fél liter őszibarackosat tol. Szegény pirike, szerintem ez kicsit túlterhelte mert látszott az arcán a kifejezés ... az nem kiejezés ... 8) ... szóval megjött a búzám ... becsületes nevén Hoegaarden, 0,33l-es patronok 4,9% alkoholtartalom, citrommal bélelt pohár, és valami baromifinom, nagyongyorcsan csúszó sör ez ... a második után már jó kedvem volt, ígyhát bikkamakkául nembeszélve a pincértől már mint Hokkenheimer rendeltem ...
Ittunk Lacám és leendő arája Detti egészségére, plusz a házasság sikerességére, néhány álltalam akkormár csak úgy összeeszkábált szóbol álló pohárköszöntő kíséretében. Sierra Gold .. most ittam előszőr .. Nari+Fahéj ... Juhéj ... findzsa ...
Nagyjókedvben zajlottak a beszélgetések, röhögések, TV-ben fradimeccs nézése, fikázása, leszarása ... rendeltünk kaját ... túlnyomó részben Tatárbeefsteak (cirka 5 tál) meg némi gezemice (arra már nem nagyon emléxem) ... ezt toltuk be, ami az esetemben jól is jött, mert már kezdett nagyon zsibbadni a fejem ... Ahogy akartam is ... 8)
Elérkezett az idő a fizettségre és a pinavizitre khm ... akarommondani asztaltánc-művésznők produkciójának figyelmes megtekintésének előirányozására. Telefon, közlik, hogy mivel már cirka 20 perce ott kellene lennünk, ezért nincs asztal ... jajj .. milegyen ... menyjünk át, nézzük meg. Jó ... Irány a Marilyn ... két utcányira ...

Marilyn
Forrás: Marilyn.hu Anyagi szempontokat nézve négy "asztaltánc koreográfiát" irányoztunk elő, előre összadtuk a stexet, Ádámnak, aki intézte a nőket. Leülünk az asztalhoz, (ami véletlenül felszabadult, és -hogyhogynem- pont az volt ami nekünk volt foglalva) még meg se melegszik a seggem a párnán, már jön a gárszonbunker, hogy naakkor mitiszunk, többiek kérnek, mondom magamban, én most tele vagyok folyadékkal, inkább nem innék még ... úgyis ittleszünk még sokat .. majdan .. mondom még nem kérek köszi, majd ... mire csávókaám Itt kötelező fogyasztás van még jóhogy előző héten pénteken mikor Pepéék voltak itt akkor még nem volt. (tudtam meg utólag) ... namindegy ... kértem egy sört ... szar volt, de legalább drága, viszont ennek köszönhetően egész este kitartott, hogyhogynem. 8)
Laci is elhelyzkedett, nézte a csajokat, hogy mi legyen, aztán szólt, hogy ránkbízza. Há nemúgyvanaz! mondom neki Most te vagy a Don! csak annyit kell tenned, hogy rámutatsz egy losztyára, és már intézzük is ..., így is volt mebeszéltük, hogy nagyjából ki legyen az első két csaj. Ádám perdül fordul, kisvártatva már jön is a leányzó, és az álltalam nem kamázott "unottfej-figura" előadást produkálta. Ádám felvetette a "Plusz érzelem háromezerért" megállapítást amin jót röhögtünk ... szóval túlestünk a produkción ... Kivéve talán TMan-t ... 8) ... amikor a csaj behajolt, olyan arcot vágott, "mint etióp hörcsög a teli búzászsákra" ... frankón ... szinte mindenki látta, hihhetetlen vigyorgás ... TMan akkor már(még) nem volt teljesen józan 8) ...
Füfü ott ült mellettem, megszólal: Te nimmá ott a Noszály Sándor .. és tényleg ... a Nagy őőöööee ott volt ... úristen .. mérnem volt nálam egy toll, kérhettem volna autogrammot ... 8) ... ahogy gúnyosan megjegyeztük többen is ... "Biztos kereste a nagy ő-t" ... 8)
Elérkezett az idő a második lapdance lezavarására. Nő jön, egyen-forma test, begyakorolt mozgás, unott arc néhol megtörve egy-egy mosolygásnak látszó mozzanattal, tánc közben koketál a dídzsével, pfff ... namindegy ... elment, mi nézelődtünk dumáltunk, kerestük a harmadik nagyőőt ... akarommondani hölgyt. Egyszercsak egy szöszi kiscsaj leül közénk, és csak úgy mindenféle "akarjátok, hogy táncoljatok nektek?" meg efféle nyomulás nélkül szimplán csak beszélgetett velünk ... naná, hogy őt választottuk harmadiknak, de előtt még jött ...
Az első sóműsor ...
Egy fekete ruhás csaj, kijön a színpadra, elkezd tekerőzni, gorsul a zene, gyorsul a csaj, olyan tempót rázva a fenekével, hogy már azt hittem, hogy az véletlen leszakad róla, és valakiben kárt fog tenni (szerintem némi uzsgyi volt benne, de ez csak tipp). De nem tett ... egyenlőre. Viszont két égő gyertyát szétosztott, majd úgy oltotta el, hogy félig bekapta FELÜLRŐL AZ ÉGŐ GYERTYÁT ÉS BELÜLRŐL VILÁGÍTOTT A SZÁJA .. BAZZEEE .. kicsit meglepődtem ... na aztán táncitánci, shakedatass, megjön egy másik csaj is, és ketten elkezdenek lejönni a pódiumról. A lány félhangosan azt kérdezi párszor, hogy "One Man?" ... internésünel van! ... figyejjünk! ... nézelődik körbe, émmeg figyelem, hogy na mi lesz ... egyszercsak a csaj rámnéz, bennem buggyant egyet az alkohol és bólintottam ... "Yeeesz!" mondta és a másik csajjal együtt elkezdtek hurcolni egy irányba. Na gondoltam, valamilyen szivatás lesz, mint amit még annó Ádám legénybúcsuján láthattunk. Megyünk. Elmegyünk épp NoszálySanyiUááámicsodaférfi mellett, a csaj megkérdi tőle "Óóó Sándor, do you love girls?" ezt Sanya egy szemérmes "Nó-nó-nó" val viszonozta amit abban a helyzetben nem is akartam érteni 8). Bár kicsit beszartam, nehogymá a Sanyával együtt nyomjunk valami számot.
Elértük célunk, ez pedig "A KETREC" .. szóval bementem a ketrecbe a két csajjal, mondanom se kell az összes kedves barátom hangos üdvrivalgással óbégatott a ketrecen kívül ... nekik könnyű ... ők szabadok voltak ... 8) ... a csaj egy ideig angolul beszélt hozzám, aztán magyarul. Well, nem hatott meg 8) ... Szóval benn vagyunk a dö kédzs-ben, leveszik a trikómat, majd a "lassabb" leányzó (szóval a másik) odapucsít elém, a gyorsfenék mutatja, hogy vegyem le róla a tangát ... levettem, a rajongótáborom ujjongott ... aztán a gyorsfeneken is hasonlóképp kellett eljárnom. Megfogtam az egyik lábát, akkor annak benyalt a másik, majd fordítva ... Utána lefektettek a lábuk alá egy pokrócra, - gondoltam, ajvé, szem beköt aztán jön a szörny, mostmá nincskiút - ellemben a fejem felett a gyorsfenekű csaj elkezdett borzasztó tempóval riszálni, majd fel le mozgott (jó pár centire a fejem felett már megállt, kivéve egyszer amikor az egyik elszabadult seggepartja (én megmondtam!) olyan ütést mért az arcomra, hogy belül elharaptam picit a számat ... Pörgés kicsit leáll, nézem mit csinál a másik leány, mer éreztem hogy a nadrágom körül - a hasam tájékán matat, hát egy kis műbrét fújt le tejszínhabbal, majd azt fogyasztotta el a lelkes publikum nagy örömére. Ekkor fel kellett állnom, a gyorsfenék fújt tejszínhabot mindkettőjük hozzám közelebb eső mellére, majd összeölelkeztek, nekem meg egyszerre (egy jól irányzott leffentéssel) kellett leennem róluk a habot. Megvolt ... namondom milesszmég ... a ketrec sarkába állítottak, elővettek bilincseket, én egy nagy pajzán mosollyal megmarkoltam a ketrec vasát és kiszóltam "Rossz vagyok". Odabilincselték a kezem (ofkorsz ilyen könnyen nyíló bilincsel, hiszen mégiscsak emberijogok, etc). Elkezdtek előttem "játszani" egymással a lassabb vibrit dugott a gyorsfenék nunájába ... pontosabban csak nunájá-hoz mert ahogy láttam ott semmi síkosság nem volt, aztán "rámjöttek" és elindultak rajtam lefelé. Sliccgomb ki ... hopp ... zipzár le ... jajj... én kisterpesz, csajok húzzák a gatyát, de én hősiesen ellenálltam ... "Ezt nem engedem!" mondtam többször is vigyorogva, de érthetően komoly hangsúllyal. "Hát akkor csak ez marad" mondta az egyik lány, és egy kétvégű műtagot tettek elém és kezdték azt orálisan szeretni. pár pillanat múlva a gyorsfenék felállt, "De akkor nekem kell spriccelni is!" jelentette ki ... egyből megállt bennem az ütő, hogy jajjmilesz ... majd a lábaközé vett egy hengeres tubust, és a társnője kezére spriccelt ... az pedig pajkos mosollyal a mellemre kente a cuccot ... egész este női testápoló illatom volt .. 8) ... kicsit bemajréztam, hogy egy ekkora történetet hogy mondok el a kedvesemnek hirtelen, precizen és jól fogalmazva ha megérzi rajtam a nőszagot, de tudom, hogy így, hogy az egészet ismeri egyben, nem haragszik azért, hogy felvállaltam ezt a szerepet ... 8) Update: Nemharagudott 8) Szeretemisérte 8)
Ádám mint kiderült akart volna néhány kompromittáló felvételt készíteni a mobiljával, de rászoltak, hogy nemszabad ...
Miután kipihegtük a show okozta showkkot, belevágtunk a szöszke lányba ... pontosabban a táncába ... aranyos volt, mosolygott, mi meg csak néztük, hogy ... woha ... hát lehet ezt így is ... sajnos véget ért a szám ... nagyon megtapsoltuk ...
És máris eljutottunk a második sóműsorig ...
Elkezdődik a "jelenet" gyorsfenék ismét, de most lassan táncol ... már kevesen vannak a bárban, ígyhát páran odaülnek tőlünk a színpadhoz, táncitánci, erre a lány ránéz az egyik kollégámra ( nevének elhalgatása mellett 8) legyen mondjuk "C" ), felinvitálja, leülteti egy székre, leveszi C felsőjét, simisimi, lebilincs. C mint hudini kiszabadítja magát, és vigyorogva szétteszi a karját. Megint összebilincs, megintszabadul, aztán a csaj mondja neki, hogy ez ilyen bilincs úgyhogy ne szökjön 8) .... szóval C "kiszolgáltatott helyzetben" ül a széken, a csaj játszik vele, egyszercsak hoppá, előkerül egy műfasznaklátszótárgy alaposan becsomagolva. C egy kicsit megszeppent, hogy mi lehet ez, meg hova fog ez kerülni? Kiderült egy uborka ... ilyen gépont stimuláló alakkal ... na csaj betolta magába (?), és a kilógó darabbal indult C felé ... Ő hevesen tiltakozott a bekapás ellen, ígyhát a csaj letörte az ubi végét, majd C szájába rakta, és kiharapott belőle (nem C szájából, hanem az ubiból) egy darabot ofkorsz erotikusan ... aztán előkerült a szemkötöző selyem. Na akkor már tudtuk mi lesz, hiszen C is megjegyezte "Jajjjj vajon most mi fog történni?". Hát igen ... bejött egyszerre három csaj ... egy testben ... a lány nagyon nagydarab ( Ő Nagy, de nem a Nagy Ő ... énkérekelnézést ), ennek ellenére aranyos feje volt, mosolygott, dehát mégis ... nade ez volt a szerepe ... én is a pulputusnál ültem akkormár, de mikor a csaj rámnézett hevesen mutogattam C-re, hogy őt kell, engem nehogy ... mert blöá meg wleő ... mire odajött, odadugta a mellét, és egy "ne félj, nyugodtan megfoghatod őket" mondat közepedte, vigyorogva a mellére húzta a kezem, aztán máris tovalibbent C-hez ... Szájából jeget dobott C alsógatyeszába, öltáncolt neki, aztán mikor lekerült a szemkötés C úgy tett* mintha mégjobban bejött volna neki ez a csaj, egyből ott elkezdtek fenn lassúzni, aztán a csaj odaállt az oszlophoz, hátratolta a fekekét, C pedig vad cowboy módjára elkezdett párzómozgást végezni ... nagyon jó poén volt ...
A negyedik csajt vártuk, már kinéztük, hogy a "nagymellűűű legyen a nagymellűűű" ... de ő meg sajna "foglalt volt", úgyhogy addig nézelődtünk, jött egy újabb só, ez Shower-dance volt ... vagy hogyhíjják ... showerpower! ... egy csaj ilyen kis üvegkalickában zuhanyzik ... néha ki-ki fröcskölt ... de az nem volt valami nagy szám .... jó volt ... de ... a csajon volt egy tetkó, a fenekénél indult egy kígyó forma, ami a belső combján keresztül kacskaringózott a szeméremdombjára ... valahogy nem tetszett, mert ha az ember nem nézi meg jobban, olyan mintha koszos lenne és/vagy egy bazinagy véraláfutás futkosna a lábaközött.
Lacám ezután már feladta a küzdelmet és búcsút intett, mert már nagyon fáradt volt ... mi is búcsúztunk a legénytől ... legénybúcsú .. érted ...
Beindult a vadászat a nagymellűre, hogy mikor jön már ... oszt látjuk, hogy már nem kuncsaftol, hanem valakivel dumál. Ádám odamegy, a csávó mögé, szembe a csajjal, mi meg bátorítjuk, hogy csak keményen!, Ádám rácsap a pultra (azért viccesen, tehát nem sértőn), játszotta a feszült gengsztert, majd eccercsak előkapta a pénzt és meglobogtatta ... Ájvé .. ezt nem kellett volna gondoltuk, de szerencsére ebben az iparban a pénz beszél a kutyaszar táncol alapon egyből jött a csaj. Mint utólag kiderült, a fennt említett szőke kiscsaj meg egy másik stripper bátorították Ádámot, az "ha én fizetek akkor enyém a csaj" projektben ...8) ... Aztán jött a nagymellű, ledobálta a textilt, táncolt, oszt ennyi ... semmi extra hatás ... a legkülönlegesebb az volt benne, hogy nagyobb volt a melle a többitől ... passz ... namindegy ....
Utána Gabi szólt kedvesének, aki érte jött, és engem is hazavittek ...

Hát itt a vége fusselvéle ... bár még csak annyi, hogy fél négykor feküdtem le, baromira nem tudtam elaludni, nyolckor meg már felkeltem és mentem ügyetintézni ... de ez már más postra tartozik ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése