kedd, augusztus 10, 2004

A mumus ...


Na tegnap beszartam ... meg shit happens ... történt ugyanis, hogy megyek haza, a hót kurva sötétben, egyszercsak egy vörös bunda nagy lobogó farokkal rohan át előttem cirka 2 méterre ... a kormányt annyira félrehúztam, hogy én még ne menjek le az útról, de némi esélyt adjak a fasz rókának ... a hülye állatokban miért van ez az ösztön? .. Mé' a kocsi előtt kell átugrani? ... nem látja a barom, hogy gyorsan jön, és utána már nem jön semmi? ... faszom ... Na a másik meg, hogy mikor álltam be a kapun szépen felhúztam kicsit a kocsim bal első részét ... meg ezzel a mozdulattal lecuppantottam a bal első indexet amit mikor vissza akartam rakni kicsit megtörtem .. valami műanyag pöcök lejött, azóta nem marad rendesen a helyén ... na majd jól felül kell vizsgálni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése