csütörtök, augusztus 05, 2004

EAR - lefülelve

Nyo, szóval ajutottam EAR-hoz ... meghallgattam a µD-t ... µD erősítővel, egy nagy 20l-es szobai ládában ... tetszett a hangja .. szp tiszta .. minden van benne a méyltől a magasig ... meghallgattam a dmp3-amról is ... bár valamekkora különbség van az mp3 és a CD között (ofkorsz, hogy van, meg még mekkora, meg etc) .. én nem hallottam a nagyonnagy különbséget ... engem nem zavart hirtelen ... igaz valami kicsit fura volt, ami valszeg azért volt mert a jobb-bal csatorna fel volt cserélve - ezt sajna utólag vettem észre 8( - de összességében tetszett ... jó lett volna meghallgatni a DLS-t is ugyanabban a rendszerben ... úgyhogy megmaradok annál az elméletnél, hogy ha elviszik a DLS-t 30ért akkor megveszem a µD-t, ha nem akkor nem ...

Meg most azon gondolkozom, hogy kéne hergelni légkondit a gépbe ... kurva sokba kerül, de meg fogunk dögleni az úton 8( ehh .... nemtom ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése