szerda, július 05, 2006

Nagyi és ügyvéd

Tegnap voltam még nagyival a Szent István-ban. Vártnál (papír szerint 40-70 perc) hamarabb, kb 10 perc alatt meg mri-zték a buksiját. Ma kellett volna visszamennem a leletekért, de nagypapát ráállítottam a témára, úgyhogy ez most könnyebbség.
Meg aztán voltunk az ügyvédnél. Teljesen normális rendes szimpatikus ember. feltettük a kérdéseinket, ő pedig érthetően megválaszolta. Jópár kérdés tisztázódott. Ma reggel bementünk az önkormányzatra, az építésügyi osztályra, merthog állítólag onnan is lehet kérni térképmásolatot. Igaziból a helyrajzi számok nem voltak biztosak. Bementünk, hamar találtunk egy nőt aki a gépében megmutatta a térképet. Arra a kérésre, hogy kinyomtatná-e, azt mondta, hogy menyjünk a földhivatalba, ha ilyet akarunk. Mi voltunk egyedül, semmi váró. Köszönöm a segítséget néni. Namindegy, de legalább megtudtunk, hogy az ismert helyzethez képest teljesen másképp vannak a dolgok. Más helyrajzi szám, más a házszám, satubbi. De én okosan - mivel ez top confidental hypersecret, közvetlenül az ingyen üzemeltethető autó dosszija mellett őrzik irat - Megnéztem a képernyőn (megmutatta a "nő"), és vizuális memóriámmal gyorsan lejegyeztem azt a 8 vonalat amiből a "térkép" áll. meg azt a pár számot ami címhez meg ezekhez kellenek. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése