csütörtök, április 27, 2006

Just shooti'n and DEJNG






A mai alkalom ... lementünk, mondom akkor legyen a kis Colt, 50 skúló, három lőlap, lőjjünk. lövöldöztem, közelre (6m) félpályára (12m) és teljes pályára (25m) ... háét igen ... még bőven van mit fejlődni 8) ... viszont 12m-en elértem, hogy egy 25-ös "sorozatból" 24 a feketén belül maradt, és csak egy hagyta el egy fél centivel. ez már a fejlődés jele ... hehe volt egy vicces 5-ös lövéssorom is amikoris majdhogynem tejesen pontosan egy vonalba egymás alá lőttem .. perszehogy nem szándékosan 8) ... aztán kértem még 50 golyót, hiszen Füfünek (munkatárs aki szintén csatlakozott a VLac indította lőhadjárathoz) még volt rendesen. ő egy taurus revolverrel lövöltözött, lassabb iramban persze mint egy félautómata. na aztán én elfogytam a 100 tölténnyel is ... mi legyen ... HÁT LEGYEN ... Kértem a T.Berettát (Tisztelt Beretta ... höhö) 20 skulesszal ... Namost ebbe az álaltba olyan átmérőjű golyó kell mint a kisujjam. Baze ... Bementem, füfü nem látott a paraván miatt, én szépen betáraztam, felraktam az új lőlapot, a szivem majdnem kiesett a helyéről, hogy milyen lesz, aztán meghúztam lassan a ravaszt ... DEJNG ... erre csak ezt hallom mellőlem: "MI A SZAR VOLT EZ?" 8D ... nyeheheee ... hát igen ... szép nagyot durran ... Füfü jól lő (inkább úgy: jobban mint én) ... 25 méterről is sikerült neki 6-ból 5-öt belevinni a feketébe, nekem ez nem nagyon ment) de miután meghallotta a hangját, nem tudott öszpontosítani .. "félt, hogy mikor dörren megint" ... érdekes, hogy én aki lőttem vele nem éreztem olyan durván nagynak a hangját, pedig tudom, hogy az van neki. viszont kétszer "hozzámvágta" (jópersze énvoltamabéna) a töltényhüvelyt attól kicsit beszartam (hiszen érezhetően forró volt), nomeg egyszer attól, hogy épphogy hozzáértem a ravaszhoz már elsült .... szóval jó tapasztalat volt ... de a lőpontosaságom fejlesztésére természetesen maradok a 0.22-nél 8D ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése