csütörtök, április 27, 2006

being-being-2-shot-in-the-head

Kurva sok a meló, de azért kell a lazítás is ... úgy kezdődött az egész, hogy munkatársam eljárt lőni az ERVA sportlövő klubba. Invitált, hogy menyjek énis. Volt is kedvem, de az elején nem értem rá. Aztán lementem egyszer, akkor úgy éreztem, hogy nem kell ez nekem, aztán csak lekívánkoztam még 8) ... aztán voltam mégegyszer, harmadik alkalommal meg már megcsináltattam a (gold)tagságit, ma meg negyedszerre is lementünk munkatárssal. Úgyhogy fogok olyan postokat írni ami erről szól, jól ... sőt .. igaziból elhatároztam, hogy lefotózom a lőlapokat, az eredményeket, hogy lássam, hogyan fejlődök, de ez utóbbi asszem elmarad, hiszen nagyon sokat kéne "fölöslegesen" dolgaoznom ... utólag úgyse érdekel majd ... maximum 1-2 "értékesebb" lapot fogok berakni 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése