csütörtök, április 27, 2006

Három ... és GoldMembaaaa

Harmadik alkalom, MCM-INOX, kicsit hosszab csővel elsőre 30 skúlóval próbának. jópofa stuki .. lehet is vele lőni ... kicsit orrnehéznek érzem, próbálgattam vele pontosabban lőni félpályáról, de nem sok eredménye volt. úgyhogy egyenlőre még nem sok lőlapot használok el .. 8) .. egyre kilőttem a 30 golyót, aztán betöltöttem ismét a Glock-ot ismét 8) ... 50 skúló ... lövöldözök, egyszercsak egy iszonyat villámdörgés, tüdőremegéssel ... aztán megint ... aztán még vagy három ... mondom mi szar volt ez? ... hát valaki okosan 357-es magnummal lőtt ... BEING ... anniyra hangos és durva volt, hogy nem tdtam tőle lőni ... szó szerint féltem minden egyes lövését ... ráadásul a Glock tára ahogy illeszkedett a markolathoz egy kis rás volt ahova a kisujjam ért, és minden egyes lövésnél kicsit rácsippantott ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése