péntek, július 22, 2005

Reggel ...

Ma reggel szerelem medvetámadás ért 8)
Aztán kicsit később felkeltem kicsit elaludva, kicsit még mindíg fáj a hátam ... nem tom mivel kéne kenegetni, hogy má' ne fájjon ... namindegy, ki az ágyból, megyek ki, ekkor szól fater, hogy az "okos" kukások most nem 11 és dél között fognak jönni, hanem már itt voltak olyan fél kilenc magasságában. A kukánk meg teli ... faszom ... legközelebb csütörtök este viszem ki a kurva kukát ... még szerencse, hogy jövő héten nem leszünk itthon. Nade kiállok a kocsival a garázsból, látom, hogy ott a kukásautó az utca végén, gondoltam odamegyek és megkérdezem, hogy akkor most hogy meg miképpen, de mikor odaértem a monstrum mellé, két olyan iszonyat butabrutál "familiárisan hiperpigmentált" egyén-arc nézett rám, hogy úgy döntöttem, hogy nem érdekel ez a kukabiznisz ... 8)
Aztán elindultam egy kisboltba hogy vegyek csúszósarut. Ez ugye ilyen apró "basz" ... namost amikor az emberfia három méretből, ezenbelül apából és anyából is kér 20-20 darabot akkor az olyan vicces ... 8) "mák b*zdmeg, de nem eladó" ... namindegy .. meg vettem okos szilikon alapú ragasztót ... bandázsszalagról itt se hallottak ... ez van ... lehet hogy ma még elmegyek a szentlászólóba a brivillhez, emrt nekik van úgytűnik .. csak őket még fel kellene hívni ... ehh ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése