péntek, július 22, 2005

Megvaaaaan

Na .. megvan a Bandázsszalag, köszönet a HORMOVILL-nek ... pontosabban egy rohadt szemét vagyok, vagyis magammal is kicsesztem, de már nem érdekelt ... történt ugyanis, hogy végül felhívtam a briver-t, hogy bár a szám nem az ami a honlapjukon van, de a telefonkönyvben bennevolt egy másik, és hogy őkeazok meghogy ... namármost egy csávó vette fel aki elmondta, hogy ő már végülis csak cégekhez szállít ki, és hogy van neki bandázsszalagja, van nagy 480-ért meg kicsi 180-ért. Mondom dejó, de hogy hol meg mikor. Oszt kérdezte, hgoy hol vagyok, mondom Budaörs, oszt ő meg mondta, hogy az jó mert jövőhét kedden jön buadörsre a szabadság utcába a hkhmvill-hez (azért hkhm mert nem értettem) és akkor ott tudunk találkozni. Mondtam, hogy jövhéten már nem vagyok itthon úgyhogy mindegy, majd lesz valami. Aztán csak addig kutattam a gugliban meg a telefonkönyvben, hogy megtaláltam a már fenn említett hormovill-t. Felhívtam őket erre egy öregnéni hang szól bele. Mondom csókolom, bandázsszalag vane, aszongya, Mííí? ... mondom Bandázsszalag, ilyen textilalapú szigetelőszalag, aszongya, jaaaa, vaaaan. DEjó, egyből kocsiba ültem, és kirohantam. Kicsi üzlet, benne bazisok cucc és sok ember ... de szép sor, és halad. Jolvan, odaérek, előttem egy ember ránéz a mobiljára és mondja az idősebb nőnek, hogy "ha jól tudom akkor bandázsszalagnak hívják amit én keresek" erre a csaj lecsapott rá, hogy elnézést, hogy nem jutott eszébe a telefonba, dehogy izémizé, aztán én ránéztem és egy mosoly keretében közöltem, hogy én voltam azi az előbb telefonáltam 8). Szóval az előttemálló megkapta a bandázsszalag adagját, jövök én, rámnéz a néni és kérdezi, hogy akkor mit kérek. Hát mondom ha már itt vagyok akkor Bandázsszalag van-e 8) .. aztán vettem is ... a nagyot 700-ért a kicsit 400 körül ... szóval vagy kétszer annyit ott hagytam, de leszarom. Jameg utána még átugrottam a Praktiekerbe csap-persely-maró készletért 8) ... úgyhogy mostmár mindenem megvan a hétvégi barkácsoláshoz, jó lenne ha nem esene ...
Na asszem mára ennyi elég is volt ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése