szombat, március 19, 2005

mikvannak

Na hogy mikvannak:
- Elhatároztuk Kedvessel, hogy konyhatatarozás lesz nemsokára ... jipi ... már beszéltem a kömüvessel is, hogy szétverjük az egészet és megcsináljuk rendesen .. elég a fater féle foltozgatásból ...
- Tegnap egy szép duplaféknyomot rajzoltam a 6-os út aszfaltjára. A kampi felől jövő felhajtó után a belfáros felé kb 500m-el ... 8) ... "Amikor 80-nál észrevettem, hogy az előttem üszkve 10m-re lévő kocsi áll, kcisit beszartam. Főleg mikor a végén max 10cm maradt közöttünk 8)"
- CSézek ... sokat ... majdmindennap ... majdmegunom ... 8) ...
- Itt a jóidő, kéne keresni motordiagnosztikás embert, meg egy korrekt szerelőt, meg fényzőt ... ehh ...
- Ápr.1-én költözünk ki a grafiszoft parkba. Jeee ... remélem nem csak KóderMajmok leszünk ...
- Máj.1-én meg hurcolkodik ki a bázisiroda vissza budaörsre ...

Na ... ezekvannak ... nagyjából ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése