csütörtök, március 03, 2005

almost into the pants

Naszóval majdnem be vótam szarva ... Az egész reggel kezdődött. hétfelé felkeltem mert hallom, hogy "csattog" az áram, miszerint villany el-vissza-el-vissza ... dejó .. mondom jót tesz ez a szervernek ... nincs ups meg ilyenek ... aztán visszafeküdtem, nyolckor keltem, áram megint el-vissza ... fasza, megregelizek, kimegyek és hanyagul beindítom a gépet ... jo ... megyek be melózni, victoare.hu nem elérhető .. mondom biztos volt valami gáz megint és nem indult újra a gép. jövök haza, kismühibe be, szerver be van kapcsolva ... faszom, a hőmérséklet 7 fok a szerverben ... picsa ... mondom hogy a pékbe ilyen hideg? .. sebaj, kikap-bekap, winyó áll ... jessz mondom megadta maát a maxtor ... szervert kiszedtem a helyéről, behoztam szobába, felmelegítettem, közben idegeskedtem, aztán szerencsére mikor felmelegedett szobahőmérsékletűre, megpróbáltam és beindult. Phiew ... mindenesetre be kell szereznem egy backup winyót ... ami csak napi 1* indul el és mentődik rá az adat. szóval beindul. de hogy vigyem ki a néhány fogba a 22 fokból? ... 7 fok különbségnél ugye párásodás lép fel. Hm ... gép összerak, teteje leszed (szerencsére le lehet), ott hajszárító beledug, kivisz, hajszárító beindít, és így "üzemi hőmérsékleten" maradt a gép ... huhh ... Meg elkezdtem gondolkozni az "intelligens" szerverház megoldásomon ... Nyáron fix, hogy megcsinálom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése