hétfő, március 21, 2005

Gyóccsók

Jóvolt ma a reggelem .. 11-re várta Gyurcsók a nagyanyámat ilyen energiaterpiára ... úgyhogy 8-kor felkeltem, megreggeliztem, Cséztem egy keveset, aztán 10-re odamentem nagyihoz. Elvittem, visegrádi utca 3. Éljen, fel a másodikra egy "már ránézek és lezuhantam, összetörtem magam, meghaltam" típusú liften. A sarok lakás az övé ... mellette közvetlenül a Medikover egyik kasszája 8) ... hehe .. valszeg összejátszanak ... namindegy ... szóval bemegyünk, nagynehezen 11-kor be is jut nagyi, aztán ott zümögés meg ilyenek (persze Gyurcsókmester egyszerre vagy 5 embert kezel), aztán elkapott hangfoszlányok: (Gy telefonoz (terápia közben!))"Az asztra .. menyjmár. mentem az autópáján ötösben 120-al, aztán odaléptem neki, úgy otthagytam az asztrát mint eb a szaharát". aztán volt még pár dolog, de a legdurvább amikor az x nagymama és nagypapa elkezdtek arról beszélni, hogy a Gyurcsókank van egy ismerőse aki 90 éves korában is "nem azért tartotta a feleségét, hogy az melegítse", meghogy a "vérnyomáscsökkentő szerek impotenciát okoznak" meg efféle szexuáltarapeuta dolgok 8) ... nayganyám megjegyezte: ez csoportszex volt 8) ... hehe ... nagyi is tud jókat mondani alkalmasint 8) ... ja meg közben kitaláltam egy vicceset ... "Gyurcsóknak akkora a sugárzása, hogy rájelentkezett a mobilom" ... hehe ... aztán meg jöttem ki sietve Pannonba melózni ... ezvansrácok 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése