péntek, március 25, 2005

Ma ...

Na .. tegnap a fékem már olyan szinten morgott, hogy felhívtam a szerelőt aki meg közölte, hogy akkor most pénteken vigyem is hozzá mert fémafémen és szétmegy a féktárcsám oszt leshetek ... nade mára már meg volt beszélve nagyival hogy megint viszem a Gyurcsokhoz ... 9-re ... na mi legyen .... kedvesem felajnánloatta, hogy kölcsönadja a kocsit. Úgy is lett .. reggel 6:15-kor elindultunk a kisasszonnyal (pontosabban kettővel, a kocsival és a kincsemmel), bevittem dolgozni kedvesemet a hegyaljára, mikor hazaértem, láttam, hogy anyu ott van a buszmegállóban, felkaptam, bevittem dolgozni (albertfalva), hazamentem, beugrottam pisilni, elmentem nagyiért, elvittem a nyugatihoz, vissza, audival le Bungihoz, bungival vissza fel, aztán vissza a kisasszonyba, azzal el nagyiért, nagyit hazahoztam, aztán jöttem be dolgozni ... ergo 6-tól 11-ig megállás nélküöl vezettem 8) .. hehe ... volt kb 150km ... vicces volt ez így reggel ...
Aztán idebenn meg most pangás (vihar előtti szélcsend) és válogattam a régi dolgaimat ... dos-os játékok ... mod file-ok ... kis progik amiket írtam ... hehe ... de jó is ezeket újra látni ... 8) ... asszem ha rendbeszedem akkor learchiválom végre ... 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése