péntek, január 23, 2004

Na ... ismét csak eltelt pont egy hét, és én nem írtam semmit ... pedig az enyhe túlzás, hogy nem történt semmi. Pld kész lett az autóm tegnapelőtt. Na az is jó firma volt.
Hétfőn szólt D (legyen D, mint Dergez ... így egyszerűbb), hogy ha minden igaz akkor kedden már vihetem is a táltost. Kedd, telefonhegyek, nagynehezen elérem, jó, megyek a gépér ... úgy lett számítva, hogy max 200e lesz a művelet, 100-at meg már odaadtam neki előlegnek. Hívom menetközbe, hogy azé mennyi legyen nálam ... Elkezdi sorolni, hogy mi lett csinálva meg mekkora űberfasza dolgok lettek belerakva, etc, anyag szinten 160e (tehát plusz munkadíj) ... Kicsit levert a víz, mondom ácsi ... azé ez egy kicsit sok lesz, nem? ... ugyi ebben még nincs benne a 100e amit odaadtam? ... azt mondja, persze ... cakkumpakk, tehát nekem még 60+munkát kell fizetnem ... huhh ... basszam ... na megyek, aztán párezer híjján 200 a vége .. de szép halkabb lett .. viszont az egyik ékszíj vagy mi a faszom még mindíg nyikkog ... de most olyan szinten mintha a motortérben lenne egy baszomnagy génmanipulált tücsök ... ehh .. nembaj .. kibírom .. 1000km után úgy is kel visszavinnem ilyen olajcsere etc faszomra ... majd akkor kiderül, hgoy beborul ...

Másik jó dolog, hgoy tegnap ismét elkezdtem kondizni. Vissza kell szereznem deltás alakomat .. 8) ... vagy legalábbis affelé kékne megint hajolni. Viszont most nem építek, hanem "szálkásítok" ... legalábbis megpróbálom ... fotógép, hasazás ... oszt ha marad erő edzés végén akkor még egy kis izomtömegnövelés ... tegnap épp mellre ... 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése