csütörtök, január 08, 2004

Na, ma rábasztam ... ? ... vagy nem? ... nem tudom .... mindenesetre, tegnap intéztem egy csomó ügyet, a céggel kapcsolatban meg az új galéria-ágy ügyében. A falapokat mégis ma kellett megvennem. Reggel ébredek, kicsim ott ül és kapkod ... nyolc van neki fél kilencre kell beérnie. Jó. Összekapartam magam, és 8:35-re már benn is volt. Aztán mentem haza, beugrottam az egyik faárushoz, árajánlatot kérni. Mondja, 19e ... felhívom a másikat, nem értem el. Na akkor haza. Menet közben elkezd kopogni a motor ... De valami nagyon csúnyán ... 8( ... Hívtam Dergezt, mondta, hogy szerinte vigyem el hozzá. Na jó. Még előtte Csabinál ránézünk. Ahogy nyitnám ki a motorháztetőt, leszakad a nyitófül ... a kurva anyját ... na itt már elborult az agyam ... Nagynehezen kinyitottuk a motort, kipeckeltük a rögzítő füleket, oszt gumipókkal lerögzítettük a tetőt ... ezidáig nem jött válasz, hogy mi a baja a kocsinak 8( ... Megint egy hétig nem lesz? Megint egy valag zsét ráköltök? 8((( ... faszom ... szóval elmentünk Cs-vel Dergezhez, otthagytam a kocsit. Aztán kiugrottunk vecsésre, ott levágattam a faanyagokat, otthagytam 35e-t ... igen. ez nem 19, de abból az anyagból itt 16 lett volna, de itt volt még erősebb anyag, úgyhogy abból lett megcsinálva, meg hozzájött még a keret-fa, meg a csavarok. Már csak csavarozógép kell és össze is rakom ... Najó meg egy kis csiszolás ráfér ... de nagyon jó anyag 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése