hétfő, január 05, 2004

BUÉK

Nu .. ájlbíbekk ... tehát a szilveszter. Kedvesemmel elmentünk a baráti köre által szervezett kis ünnepségre. Megérkézásünkkor a Villa MatRosa háta mögé osontunk, némi zugpiát hűteni ... gyomorba 8)
Szóval elkezdtük, ittunk, virslit zabáltunk, buliztunk, a végére rendesen beittasodtunk és feketepákóra buliztunk ... még szerencse, hogy fél kettőkor megérkezett a már délután megrendelt sofőr, mert ha tovább maradok akkor baj lett volna. Ez volt az első alkalom, hogy ilyen bérsofőrt alkalmaztam és bevallom csalódtam is kicsit meg nem is ... a csávó hihhetetlenül szépen vezette a gépemet, de fingja nem volt hogy merre kell menni ... namostakkor kérdemén, ha be vagyok baszva, vagy nem tudom pontosan az utat .. akkor mi a fasz van? ... ehh .. na mindegy ... hazamentünk, az alkoholszintnek megfelelően viselkedtünk, kimostam a kéket a hajamból, ( igen, végre kék volt a hajam is 8) ) aztán némi testi huzavona - minek nevezzem .. az volt 8) .. ilyen részegen még nem próbáltam, de ezexerint úgytűnik nem megy 8))) - után lefeküdtünk és nagynehezen elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése