hétfő, január 26, 2004

Na .. FASZOM MÁÁÁÁÁ
Péntek este elmentem (10 fele) kicsimért erzsébetre. Fasza, kiérünk, zajos tücsök ciripel ... szaromle, hazafelé egyre hangosabb lett, egyszercsak kibaszott nagy kattogásba kezdett a gép, egyből félre, motorba behalgat, valahonnan onnan jön ... kész, idegileg kivoltam, mondom, jó, finoman haza, aztán vontat hétfőn D-hez. Jeee. Na hazaérünk, leállítom a kocsit míg kinyitom a garázst, aztán beindít, elindul, rohadtnagy dörrenés, ciripelés megszűnik, motor megy ... mondom mi a fasz. Beállok, nézem a motort, és észreveszem, hogy a kormányszervó pumpáját hajtó lemeztárcsa _TŐBŐL LESZAKADT_, fasza ... 4 csavar fogta, és kiszakadt .. na majd erről lesz kép is mert űberfostalicska. Szóval egyből hívom D-t hogy mi a faszt lehet tenni, de nincs bekapcsolva. Írok nei sms, nem kapja meg. ÁÁÁÁÁ. Szombaton megkapta, de baszott felcsörögni, írtam neki egy másikat, hogy jó lenne má mert felrobbanok. Ma reggel hívott is, hogy menjek és megnézzük. Kimegyek a kocsihoz és bazdmeg 0-ra le volt merülve az akksi. Valami lófasz leszívta, úgyhogy majd meg kell nézetni azt is ... de itt már csapkodtam, bebasztam a fejem a garázsba, és itt volt a pont ahol majdnem felgyujtottam az egészet a gecibe. Na mindegy lehiggadtam, töltőre raktam a gépet, egy fél óra múlva már el is tudtam vele indulni. Elmentem D-hez, és 11:30-tól cirka 13:00-ig kb 40 bontót felhívott D, és SEHOL NINCS ... faszom .. újonnan 20e vagy mennyi .. Kurva életbe már ... szóval nincs, úgyhogy izomszervózok .. nehéz ellendolgozni az olajnak is ... úgyhogy faszom kivan ... na mindegy .. majd meglátjuk mi lesz ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése