kedd, május 11, 2010

Meg lett fejelve

Megmentettem, mert kellett nekem s ez rendre megjelent fedeles fej-jegyzet webhelyen. Lett erre nemegy eszperente jegyzet melyeket nem feledhetek. Elteltek hetek, lestem csendesendnek-e. Egy hete nem lett felelet. Lejegyzem e remekeket:

Zsuzsi Kren : Felker Endre, Levente, esetleg Bence, Kende.. nemes nevek ezek e-vel teltek rendesen :)

Boross Dániel : Kedves Felkerem! Jegyzeted meglepett, de tetszett nekem, s kellemesen elmerengtem eszement, de szellemes s heves kleveres tetteken. :)

Agnes Molnar : Kedves ex-kleveres Felker s Nem-Felker :) Lelkemnek rettenet kellemes eme szellemes thre(a)d, tetszett s remegve keresem mely keresztneve lesz legfelkerebb Felker csemete gyermeknek. :)

Móricz László : Ne nehezteljenek meg, de kelmetek esztelenek.
Eme gyermeknek nevet lelnem lehetetlen, de ezen nem kesergem, mert e nemes cselekedet Felkerrel egyetemben becses neje szerepe.
Lejegyezte: legtermetesebb kleveres

Viktor Felker : Nyehehe gyerekek! Nevetek, teljes testemben remegve, nejemmel s gyermekemmel egyetemben kedves jegyzeteteken.
Eperke (lehetne neve, de persze nem ez lesz) jelezte kedvesen: "ezek tetszettek!". Ezt persze nem eszperente szerkezetekkel tette, ehelyett bennt nesztelen csendben, csepp kezekkel Felker nejet degenyezett. Delejjel tele e csemete. Nem kertelek: rettenthetetlen fenegyerek lesz. :)

Boross Dániel : Kellene egy kleverest meg ex-kleverest egy helyre terelve, ser felett ezer tettet emlegetve megejtett est. Ezen lehetne Felker-gyermek neveken eszmecsere meg rengeteg elfeledett nemes tett emlegetve, melyeket kleveresek cselekedtek, egyszer megestek s kellemes nekem s nektek. Meg egyebek, teszem, eszem s esztek velem. Ser felett, ezt egyszer emlegettem, de el ne feledjem. Kedvetek lenne?

VeresSzeszMester felelete felett elmerengtem: Lenne kedvem (s lehet, nemegy kleverrel keveredett embernek) persze, de ne nekem kelljen megszerveznem, mert nem megy nekem rengeteg ember egy helyre terelete. :( :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése