csütörtök, április 29, 2010

Lejegyzem, mert kell nekem

Egy kedves ex kleveres ember (s felem nem egy eszetlen cselekedetben) lepett meg: fedeles fej-jegyzet webhelyen jegyezte meg ezeket (erre felelve):

Boross Dániel : E gyermek nem lehet meg nevetlen. Lehetne Felker Elek, Felker Ede, esetleg Felker Eszter, Felker Emese. Ezek kellemes keresztnevek lesznek. tetszenek? :)

@Borosú' : Tetszenek e remek keresztnevek persze! Ezek felsejlettek, s egy erre felhergelt excelen szerepelnek mert tetszenek nekem de kedves felem hevesen ellenez: Ne legyek kegyetlen, gyermeke s gyermekem ne legyen eszperente csemete! Ellene lesz rengeteg gyerek. Nevetnek, s nem vele! Ezt meg nem kellene engednem. Lehet ez lesz e nevek endje s elvetem mert kedves leszek. :)

Reggel eszembe vettem: Ez el ne vesszen fedeles fej-jegyzet webhelyen. Ennek eleget tettem s ezt e nekem kedves helyre (melyet vezetek lelkesen) lejegyzetem.

Kedvesem esemese: Ez ember eszperente neve lehetne: Veres-szesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése