hétfő, április 27, 2009

Tolmácser

Hö! Fészbúkon egy Deb Failla nevű hölgy megkeresett, hogy ő az adminisztrátora az Umbilical brothers "klub"-nak és (mivel én írtam oda, hogy f*sza volt a budapesti show) ezért megkért, hogy amit talált magyar interjú a srácokkal fordítsam le legyekkedves :) Első nekifutásra eszkuzáltam magamat, hogy dehát én annyira nem is, mire mondta, hogy más magyart nem nagyon ismer (mondjuk ez a facebook hiányossága, hogy egy ilyen "klub"-nál nem lehet szűkíteni ország szerint a tagokat) és az online fordítógépek nem nagyon hozzák a hozzájuk fűzött reményt és különbenis szerinte az én angolom "VERY good", ezért úgy döntöttem, hogy megprószálom :)
Ha nagyon elakadok biztosan találok olyanokat akik esetleg napi szinten beszélnek angolul ;) Meghát azért az angol tanci is itt van ... szóval gyakorlásnak is jó lesz :)

1 megjegyzés:

  1. Én biztos vagyok benne hogy jobban megcsinálod mint ahogy én tenném, hajrá :) Aztán majd muti :)

    VálaszTörlés