péntek, október 19, 2007

Hangtompító

Hálelúja végre üzemel a hápé. márminthogy kopogjam le ... bár még mindíg megáll biosban a 250-es winyók miatt. megpróbáltam kibekkelni, hogy beleteszek egy négyportos sata vezérlő kártyát, de nem akart azzal bootolni ... majd még küzdök.
Mindenesetre az már látszik, hogy a szerverházban lévő ventillátorok nem a halk kategóriába tartoznak ... zajos. nem kicsit. elhatároztam, hogy a dolgozó szobában az előző lakó álltal otthagyott régi moduláris szekrényben lévő zárható szekrény résztbe amibe pont befér a szerver (+10cm légrés, ideális) beleteszem az üvöltő dervist, fúrok a hátlapjára két 12cm-es lyukat amikre ráhúzok két 12cm-es bazihalk ventit, belülről még kap esetleg egy hangszigetelő szivacs réteget és kész. lehetőleg on-the-cheap, hiszen nem akarok rákölteni effektíve. Nade. a hangszigetelő szivacs négyzetmétere (az ólombetétes mindenzajelnyelősé) 6600 körül van tréfával. van "egyszerű" "tojásszivacs" szerűség kb 2500-ért. nekem kell kb 2 nm. ehhez hozzájön, hogy pl egy glacialtech silentblade 12cm-es venti (19db-es=halk) 1500 huf körül van. ehh. aztán ma reggel bementem a kedvenc szerszámboltomba és felvetettem, hogy "én 12cm-es lyukat akarok fúrni fába. mivel tegyem?" erre az ipek mondta, hogy nó problémó, és mutogatni kezdett: "itt van ez az acél körvágó cucc, hétezernégyszáz amihez kell még egy adapter ami még hátomezerkétszáz" ... hádeeee .. tízezer forintok két nyamvas lyukért? ... asszem ha kell akkor egy tompa vonalzóval fogom kifűrészelni inkább :D ... szóval egyenlőre még itt tart a projekt ...

2 megjegyzés:

  1. Na szép Öcsém! 8)
    Telefonos beszélgetésünkre hivatkozva kerestem fel újfent a blogodat, de itt nem volt se cégnév, se cím, csak egy ár a témával kapcsolatban.
    Szerintem erre a linkre gondoltál: http://www.isostar-kft.hu/tartalom/kapcs.html

    VálaszTörlés
  2. Azaz ... :)

    http://www.isostar-kft.hu/tartalom/nda.html

    NDA hangszigetelő anyagok

    csak, hogy később is megtaláljuk :)

    VálaszTörlés