kedd, október 09, 2007

Csőstül

Persze! Nagypapa szokta mondani azt a népi bölcsességet, hogy "ha jön akkor csőstül jön." értve jóra és rosszra egyaránt. naja. Ugye én még mindíg benne az influban (az itteni orvoshoz bejutni lehetetlen, akihez eddig jártam, oda holnapra kaptam időpontot), lábalgatok kifelé (bár érdekes módon fordítva működök mint kéne: reggelre egész jól leszek aztán a nap folyamán egyre szarabbul ... ehh) erre ma becsípődik a hátam ... Lumbágó ... vagy mi a pék ... pihenjek azt mondja pedig pihenek ... jó, közben összeraktam a tükrös fürdőszoba szekrényt, meg beütvefúróztam a falba, meg még pár dolgot felfúrtam, tegnap mikor kiderült, hogy hibás a csomag akkor visszavittem a kikába meg elhoztam az újat, szóval lehet, hogy tényleg nyugizni kellene ... jááájpsz ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése