kedd, október 02, 2007

Az ebül szerzett jószág esete

Tegnap mentünk Tescoba. Vettünk gombelem a lázmérőbe. Pontosabban betettük a kosárba. Mikor eljöttünk a pénztártól és már majdnam kiértünk jött ránk a pipilhatnénk, szóval visszafordultunk. Gurulván a reterátok felé kérdem Sigit, hogy "elemek?" mondja, hogy nem tette fel a szalagra, valszeg kiesett a kocsiból. én gyorsan be, majd mikor helycserés támadással én őriztem a toligákat, észrevettem, hogy a huncut elem be van szorulva az egyik kocsi aljába alig észrevehető módon. Mikor őis végzett, mondtam neki a tényt éshát mivel már "pénztártól való távozás után" érzékeltük -ami után ugye reklamáció nincs-, széles vigyorral hagytuk el a tolvajlással aláaknázott rendszert.
Kicsim vékonyan volt öltözve, szóval beültettem a gépbe, meg fűtés, én addig be pakoltam. Visszatoltam a kocsikat, gépbe be, haza. már majdnem otthon voltunk amikor felmerült a kérdés: "Elemeket akkor ugye kivetted a kocsiból?" ... bassza ... hát nem ... :) ... Nembaj, kipakoltunk, aztán úgy gondoltam, hogy nem hagyjuk annyiban. Benzinben ugyan nem éri meg, de a tettes térjen vissza a tett színhelyére, főleg, ha otthagyta a szajrét. Visszamentünk, átvizsgáltuk a kocsikat, hátha bennemaradt, de semmi. Mondtam is viccesen, hogy "látod, az úr megbűntetett mert bűnbe estünk" mire egyből jött a megnyugtató válasz "Miért? Az úr adta" ... majd egy pillanatnyi szünet után szinte egyszerre "az úr elvette" :D ... úgyhogy bementünk és mostmár ténylegesen megvettük és kifizettük az elemeket. Sőt az se kizárt, hogy valaki aki a mi előző kocsinkat tolta vissza bejuttatta a boltba az árut, sőt még az is lehet, hogy bennt kiesett és így újra visszakerült a körforgásba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése