csütörtök, július 12, 2007

Meglepő ...

Kaptam megint egy hívást, hogy a 80-as megvan-e még. Mondom megvan, embernek is elmondtam mindent (már a benzinpumpával kiegészítve), aztán megbeszéltük, hogy egy ismerősének kellene aki szerelmes az Audi80-asba, és nagyon akar egyet, és neki van egy kocsija alkatrésznek, és nagyon szeretné az enyémet, és holnap jönnek megnézni, és ha megfelelő akkor már vinnék is meg papírok meg minden. Huhh ... mindezt teszkózás közben assetudtam hol a fejem. Kíváncsi vagyok a holnapi napra, mert azt tudom, hogy ő holnap venni fog egy Audi80-ast, remélem hogy az enyémet és úgy, hogy tényleg megfelel majd neki. Felajánlottam a sürgősségre való tekintettel, hogy akár ma is megnézheti, de nem tudja megoldani. Mondta az ember, hogy van neki most elég sok kocsija, mert valami nagyösszegű tartozás fejében kapta valakitől a gépeket és akár kocsit is tudna érte adni meg kézpénzt meg minden ... mondtam neki, hogy én azért egy újabb kocsit akarnék, megállapodtunk, hogy akkor ha nem lesz kp-ja akkor ad egy kocsit fedezetnek és ha lesz zsé akkor fizet. Izgulok kicsit ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése