hétfő, július 02, 2007

Derül, vagy borul?

nemtom hogy most a derűre ború vagy a borúra derű borús fázisában vagyok, de remélem hamarosan jön a derültség. Audi ugye bemonta az unalmast. Nagyapát sérvvel műtötték, szerencsére minden rendben van és szombaton hazaengedték, persze nem tudtunk a "nagykocsival" menni merthát nemvolt, kisasszonyba meg mélyre kell ülni, szóval nem volt a legjobb ötlet, de semmi baj, megoldottuk, túl vagyunk rajt. Vasárnap felhív mutter, hogy hétfőn kéne nagyfatert vinni varratszedésre. Jíhá, kincsnek ugye azért dolgozni kell menni, és még mindíg csak egy kocsi van. A slusszpoén, hogy nemtudni, hogy délelőttre, vagy délutánra, de majd nagypapi felhív ma reggel 8-kor és megmondja. oké, elkéreckedtem hétfőre, mert éreztem, hogy ez zűrös nap lesz. Reggel 8-kor hívott is papesz, mondta, hgoy sajna délutános a doki. oké, akko rdélután. Felhívtak a HP-től, hogy hoznák a gépet, mikorra hozzák, mondom hmmm akkor 11 és 13 között legyenekszivesek. elvittem kicsit dolgozni, viszont visszafelé megdöglött valami a kisasszony váltójában és csak 3-as meg 4-es sebesség maradt. ez végülis még a jobbik eset volt, mivel így "lendületből" haza tudtam jönni, és megnézni, hogy csak egy kis rúd esett le, majd visszarakom. Szóval nemtom mivan. Kiszámoltam, hogy ma 80km-t kell levezetnem, ha más nem jön közbe, eddig kb 30 van meg belőle. Kíváncsi leszek mi lesz még ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése