hétfő, október 10, 2005

off-kol

Na, voltam onkolodzsin, megvizsgáltak és a bőrrák gyanús anyajegyszaromat és aszonták, hogy neszarjak az mégcsak anyajegynek se anyajegy hanem Bal comb hátsó felszinén 3 mm-es hemangioma. Bár ahogy a képeket elnézegetem mégse vagyok teljesen nyugodt ... Ezenfelül amiket le akarok vetetni, az a Nyak jobb oldalán fibroma pend., meg a köldök alatt szeméremtájékon 2 mm-es kesekeny nyélen ülő bőrszinű naevus pigmentosus, és a Jobb hónaljban 2 mm-es bőrszinű növedék no és a Jobb mellbimbónál 2 mm-es seprűszerüen elágazodó bőrszinű növedék.. Meg még az volt nekem írva, hogy Opus-ra előjegyezve. Verruca vulg. de ezeket nemtommik ... De ha lehet levetetem mert nemkellenek 8)

Mindenesetre ezekhez még hozzájön a szinte folyamatosan fájó térdporc belső kopásom meg a vállamban lévő mostanában közepesen erős fájdalom és egy buzi nagy herpesz a pofámon ...

Attól félek hogy a céges vírusírtó elkap oszt karanténba tesz a többi kripli közé 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése