vasárnap, október 30, 2005

Asztalos ...

Imádom amikor el akrják nekem magyrázni, hogy amire én kétszer rákérdeztem, és kétszer azt a választ kaptam, hogy igen, megoldható, és persze, hogy úgy fog kinézni, akkor MI A KURVA ANYÁDÉRT NEM AZT CSINÁLOD? ... Faszom .. elvileg ez egy jó asztalos, cask kicsit faszfej a stílusa ...
Kirakok két levágott bútorlapot és azt mondom neki, hog ymagyarázza el, hogy hogyan oldotta akkor meg, hog így meg úgy nyíljon az ajtó. És nem megmutatja, hanem szájbarágó módon, lassan elkezdi MAGYARÁZNI, hogy hogyan lesz .. mire félbeszakítom, és mondom neki, hogy vizuális típus vagyok, és ugyammár mutassa már meg nekem, oszt kiderül, hogy hoppá, mégse lehet úgy megoldani persze, de ő ezt mondta, meg mittudomén, erre közöltem vele, hogy az lehet hogy mondott valamit, de az én eredeti rendelésemben nem ez szerepelt, sőt, kikötés volt, hogy ne így legyen megoldva... FASZOOOOOM ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése