péntek, október 07, 2005

Félig betelejsülés

Plastikot szoktam olvasni (ahogy ő -angelday- mondaná "Fogalom nélkül"). Egyszer megakadt a szemem egy kis poston, miszerint is:
Variációk egy témára
A.)
"Öt perc alatt, ha megcsinálsz egy elit questet, akkor lefosom magam bazmeg ötször." - öcsém ezekkel a szavakkal jött ki méltatlankodva a World of Warcraft den-ből. Akinek mondta: a barátnője (30-as szintű dwarf papnő, én megrekedtem 39-en lol).
B.)
"Szerinted is meg akar majd mindenki baszni ebben a ruhában?" - öcsém barátnője ezekkel a szavakkal jött ki méltatlankodva a World of Warcraft den-ből, mielőtt a Szigetre indultak volna.
Aztán elgondolkoztam, hogy vajon, hogyan nézhetnek ki ezek az arcok? 8) Azt hiszem most megtaláltam a választ angelday Flickr albumában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése