szombat, június 19, 2004

WiFi

Breaking news .. immáron itthonról
Tegnap este Csabi hihhetetlen kitatásból jeleskedett .. tudván, hogy mennyire hajtom a rendszerünk összeköttetését, éshogy ez a hétvége most nagyon nemjó nekem időbeosztásilag, ígyhát amíg én Kriszti unokatesójának a ballagásán voltam, Csabám hozzá és hozzám is felszerelte az antennákat, beüzelemte az accespointokat, és többékevésbé működésre bírta a rendszert. Namármost utána mikor hazaértem együttes esővel, közösen folytattuk a szerelést. Pontosabban folytattuk volna, ha nem derül ki, hogy amit vettem "zárt doboz" nem kicsi (csak pár milivel, de sajna gy mégse tudjuk használni, pedig az eladó nak már kicsit szerintem az idegeire mentünk, mivel vagy 3 leliázott dobozt nyittatunk ki, hogy bepróbáljuk ... Namindegy, ráadásul két táp csatlakozót kellett volna venni, (egy apát és egy anyát) erre csak apát vettem .. ilyen az én szerencsém ... meg a memóriám ... szóval a szükséges és használható eszközök 80%-val összehoztuk hajnali fél kettőre nagyjából a dolgokat .. pontosabban levezettük a kábelt a szobámba, és ott derült ki, hogy mégse megy ... (ma már rájöttem, azért, mert ilyen házitáki megoldással pótoltam a lemaradt csatlakozót ...)
Na lényegalényeg, hogy mamár a szobámban ülök és 400m levegőn és Csaba rendszerén keresztül írom ezt a postot ... 8) ... eddig ilyen szinten nem sikerült összekötni a rendszerünk, és ez még lehet obb is 8) .... remélem! 8)))
Ja ,,, mostmeg kettőkor indulunk Krisztivel az egyik barátjának az esküvőjére .. úgyhoyg csak vasárnap koradélután fogok visszaérni ... remélem addig Csabi tud mit ügyködni 8)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése