kedd, június 01, 2004

25!

Natural BORN jónapot ...
A jeleXerint leéltem negyed évszázadot ... 29-én ... délben ...
Hipphipp!

Kaptam mindenféle fankiságot ... hasznos és haszontalant egyaránt ... jó lenne belinkelni imidzseket, hogy prezentetívabb legyek, de sajna képtár hiányában nem teszöm ... pontosabban nem a hiányában, hanem a megrendült bizalom hiányában ...
Miket kaptam? ... A sort Tomi kezdte, kaptam egy ilyen konyhakötényt, rajta egy baromi kockás hassal ... 8) ... tuggyááátoook ... amit szinte minden humorlapban megtaláltok .. de ez élőben valami baromijó .... 8) ... bár nemértem, hogy kedvesem miért akarja, hogy szex közben is rajtamlegyen .... 8)))
Aztán kedvesem jött elárasztásilag, kaptam tőle Dogz kiskutyt próbaképp, e puma pólót baromi jó színben, és egy kisördit ... nem ... nagyördit ... tudjátok melyiket? .. amelyik pl a westendben szokott lenni, lennt a "közért" mellett balra a kis mókás standon ... vörös, porcelán(!) és kb 30 cm magas ... és baromi gonosz-pajkosság van a szemében 8))) ... Kedvesem és Anyám szerint valóban ez az én egyik oldalam ... 8) ... Anyám még hozzátette, hogy ha a hátoldalán egy angyal lenne akkor tényleg én lennék 8)))) (Angyalt mondott? .. vagy nem jól emléxem? 8))))
Meg kaptam nagyfatertól egy ilyen kocsiba való külsőbelső hőmérőt amivel ma megállapíthattam, hogy a szélvédő és a műszerfal találkozásánál 48 fok van ... ha odatűűűz a nap 8) ... Anyutól meg hugitól kaptam auto-ionizátort ... HOPPÁ! ... ugyehogyugye! ... majd menetközben jól ionizálhatom vele a levegőt! 8) ... (tényleg érezni, hogy valamit mókol az ájerben...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése