hétfő, június 07, 2004

Na, mekkora mákom volt ...
Bár megfogadtam, hogy többet nem hagyom pirosban állni a benzinszint mutatót ... Szóval napok óta pirosban van a benyaműszer, oszt vasárnap elvittem hugomat egy adott helyre, visszafelé meg az acpumpa kezdett el nyöszörögni, mondom gáz van, kocsi egyszer rántott egyett, mondom baromi nagy gáz van ... épp mielőtt hugom kitalálta, hogy vigyem el, kezdtem borotválkozni, de neki baromi sürgős volt, úgyhogy nem tudtam magam leszőrteleníteni, hanem úgy félig készen, fehér trikóban, azon egy maréknyi szőrrel (pföhöjj) vittem, mondván, úgyis még visszajövök, oszt majd este tankolok ... szóval nem így lett, hanem mentem a legelső shell kútig, mert úgy éreztem addig még kitart a benzingőz ... ahham .. ki is ... pont sikerült begurulni a benzinkútra, már álló motorral és feszes szervóval ... fasza ... 8) ... de még az volt a mázlim, hogy lesoroláskor (balra fordulásnál) a szembe sávban kialakult folytonos(!) kocsisorba, pont volt egy rés, ahol az álló motorral át tudtam gurulni ...
Phiew ...
Aztán este Csabiékkal elmentünk négyesben kajolni, a hozzán nem oly távolra lévő Krapaj csárdába ... jót ettünk, utána elmentünk kocsikázni kicsit ... jólesett 8)))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése