szerda, április 14, 2004

Nya ... rövid beszólás, csakmerthogy történnek a dolgok ..
Péntek este, szombat egésznap, vasárnap reggel és délután, meg hétfőn este pakoltam a pincét ... megint felmozgattam vagy 300 kiló szart, de még mindíg van vagy kétszer ennyi ... az egyik sarokban találtam egy traktoraksit (40 kiló) meg egy vödör kvarchomokot (60 kiló) ... rájöttem .. ezek voltak a büntető szarok .. aki kitakarítja a pincét, az vagy felviszi, vagy nem lesz elégedett 8) ... felvittem ... a vállam még mindíg fáj .. már elmúlhatna igazán ... 8( ... f@szom ... őőő ... kedvesemmel tökjót husvétoltunk ... márminthogy, micsaládunkkal is, őcsaládjával is meg úgy priváte is 8) ... szeretlek kincs 8) ...
jameg amiket találtam ... mekkora .. üvegre fotózott kép teljesen jó állapotba, édesapám (most 78 éves) gyerekként .. olyan 5-6éves forma, az anyukájával 8) ... meg találtam kurblis telefont .. kettőt ... bazze ... az egyiket helyrepofozom .. eldöntöttem ... meg találtam rengeteg üveglapot, meg akváriumkompresszort meglepően jó állapotba, meg mindenfélét, azokból meg lesz hőfokszabályzott, levegőáramoltatásos vaskloridos marató szerkezet ... vagymi 8)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése