csütörtök, április 01, 2004

Na meg az IR távvezérlő ...
Volt egyszer holnamvolt, nagyfaternak volt egy Videoton Colorstar Infra (InfraColor) tévéje, amihez volt egy kicsi duci távirányító ami nagyon a szívemhez nőtt egyszerűségével ... 16 csatornagomb, 4 "analóg hangoló" egy ki-be kapcsoló, meg még két gomb ...
Hogy ez honna jutott eszembe? ... épp mostanában gondolkoztam, hogy van a DMP3-nak távirányítási lehetősége, mégpedig a Sony által kifejlesztett ellenállás-hidas (STalk) megoldással működő "sony RM-X4S"-el ... és ez nekem tök jól jönne a teszteléshez, meg úgy egyébként is "vagiból". De nem ilyen "drótosban" gondolkodom, hanem inkább az infrán ... viszont .. .akárhogy néztem a sonynak van marha jól kinéző ir távirányítója az autohifijeihez, nem találtam olyan kiegészítőt, amivel lehetne illeszteni azokhoz a készülékekhez, amik csak ezt az stalkot ismerik ... szerintem nem egy marha nagy meló ...
Éppen egyik kollegámtól kaptam egy-két ötletet, hgoy hol lehet kapcsolási rajzok után nézni, mikoris ráakadtam erre az infra vevőre meg erre az infra adóra. Marha egyszerűek, és ami feltűnt ... az adónál, ez az álltalam oly kedvelt kis távirányító ... legalábbis, ha jól emléxem 8) ... úgyhogy asszem hétvégén bolhapiac, oszt megpróbálok kutatni egyet ... 8) ... a vevő is baromi egyszerű ... és hozzá tudok csapni szerintem egy ilyet aminek a végén nem egy magnó-decket, hanem egy ellenállás létrát veszérlek, amivel pedig a DMP3-at tudom meghajtani ... úgyhogy érdekes experimencia lesz ez ... ha egyáltalán eljutok odáig ...

kicsit utánnajárva, valszeg "Videoton TS4325" a TV típusa ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése