csütörtök, április 01, 2004

Nekifogtam a nyárigumi projektnek is ... lesz vagy 50e ... de ez nem olyan vészes ... új lemezfelnik, oszt Debica gumik .. kész ... ennyi 8) ...

Ami még most foglalkoztat az egy MP3 lejátszó ... progi ... a felülete teljesen "szkinezhető" egészpontosan HTML-ben lehet felépíteni úgy ahogy a kedves user akarja ... Ami a "skin" mögött lenne: egy teljes MP3 adatbázis kezelő rendszer ... albumok, előadók, lejátszási statisztikák, etc ... szépen kivezetve, hogy mindenki olyan felületet barkácsoljon rá amilyet akar ... van elég sok ilyen, meg ilyen jellegű progikat használnak ezekben a JukeBox-okban amik vannak bizonyos biliárd termekben ...

Pfff ... annyira nagy volt most a pörgés, hogy tök nemtok fogalmazni, meg lelkesen írni 8( .. faszom ...

Tegnap este kicsimmel (meg előtte én egyedül jól, a sefuse-s fiasó után) a kocsiban próbálgattam a MagashangszóróFázisFordítás varázslatot ... érdekes ... csináltam egy kis kapcsolót ami egy egy kattintásra megfordítja a fázist, úgyhogy nem kell folyton szerelgetni ... de ígyis .. hosszas merev figyelés után lehetett egyáltalán észrevenni, hogy "mintha lenne külömbség". Pedig direkt nem mp3-ból, hanem ezt rendes CD-ről teszteltem ... nehézkes ...Meg még csak az egyik oldaon működik ez a dolog, mert el kell mennem még dróté' 8) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése