szerda, február 04, 2004

Tegnap

Na szép .. szóval úgy alakult a tegnap, hogy megint sikerült lejutnom gyúni ... a lényeg, hogy hétfőn letoltam a képem .. munkatársaimnak hála csak este hat fele. MOndanom se kell, be, fizet, beljebb, kurvasokan vannak, a gyúrósspannyaim meg kinn bagóznak ... dejó, na telefon, én nem maradok, ők se jöjjenek mert fingani nem lehet hogy ne lökjön arréb valakit. Odamegyek a kiscsajhoz, hogy 3 percet keccsöltem az öltözőbe, ezért is kell 1000 forintot fizetni, vagy visszaadja szépen a zsét? Nézett bután aztán felfogta, hogy nem peepshow-ban éreztem magam és nem hokiztam ennyi idő alatt a fittness-es csajokat nézve, hanem beláttam, hogy sokan vannak. Írt egy papírt, hogy jegy, oszt ezt sikerült kedden fel is használnom. Szóval tegnap .. mondom srácnak, hogy "nade mennyünk négykor, mert akkor senkinincs" aszongya "mennyünk ötkor, jólesz" háromnegyed ötkor, erősen kódol a srác. mondom "negyed óra bazz" "jólesz". Ötkor még mindíg mondta, hogy "kétperc" ... elindultam, mert tudtam, hogy még úgyis blászolnak .. na szép egésségükre ... oszt csodálkoznak ha izzadnak a pálcikasúly alatt ... na lényegalényeg, hogy olyan súlyokkal nyomtam fekve mint annó amikor már benne voltam a témában. Hehe. Jólesett, aztán kicsit hasaztam, mert az a múltkozi 50 (tudom baz' hogy kevés, de akkoris) nagyon meghúzta a belemet. Szóval mell has aztán 40 perc az ... fasztuggya milyen gép ... légbenjáró vagy mi a faszom .. ovális futógép ... pfff ... nemtom ... lényeg hogy 10 perc után dől az eberről a víz, de küldi neki mint állat ... Egyszer kipróbálom 60 percen keresztül 8))) .. vagy többször 8)))
Na mára ennyit 8)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése