hétfő, február 09, 2004

HUhh .. tegnap a nagy futózáporjégesőfaszban benn voltam a városban kocsival, oszt épp hazafelé kúsztam ... örültem, hogy benn kellemes idő, halk zene ... ami kell .. bár a DMP3 mostanában nem akar elindulni, azt majd meg kell hekkelni, de szerencsére a rádió is elviselhető volt. Aztán csörög a telefon. Tücsök .... ez azért is meglepő volt, mert akik gyakaran hívnak mindenkinek beállítottam egyedi csengést .. kivéve Tücsnek .. nemtom, ő állt. olyankor hív ha Csabi épp vezet, és "átad" egy üzit. Most is ez volt .. Jöttek föl Győröcskéből, és lerobbantak ... Budapesttől durván 165km-re ... helyőkürtön ... fasza ... Csabi kitalálta, hogy én este ötkor, vasárnap szerezzek valahonnan vonóhorogra akasztható vontató eszközöt, ugyanis az első kereke majdhogynem kiszakadt ... fasza ... mondam nekik, álljanak félre, kutassanak a dolog után, aztán addig én hazaérek, átöltözök munkásba, oszt megyek. Mire hazaértem, Csabiék beálltak egy házhoz ott helyőkürtön, (kerestek egy házat ami azt sejteti, hogy jólét vann benn ... az egész faluban egy darab volt ... uhh) na mindegy, szóval felhívtak, hog yvontató nem kell, csak menjek le értük. Összecsomagoltam magam és már úton is voltam. odavissza cakkumpakk 366km ... maximális sebesség 195 km/h. Út Időtartam: 3 óra. Ergo: Átlagsebesség: 122km/h ... még jó, hogy ebben benne van kb 40km város is 8)))) ... na mindegy .. kicsi kocsim jól ment, lában elfáradt ... de jó volt ... Csabiék valszeg ma mennek le a gépért valami ismerős vontatóval, vagy szerelővel .. ez nem derült ki számomra ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése