szerda, február 18, 2004

Tegnap beszéltem Apummal.
Kórházban volt ... nem értettem hogy miért, csak azt tudtam, hog ya szivével nem stimmel valami. Először azt mondta, hogy peacemakert kap, aztán azt, hogy a lábából tolnak fel valami ért a szivébe, meg hogy a bal kamrája nem megy, sztán a kórházból annyit tudtam meg, hogy vízhajtót adtak neki, és nem műtik ... itthon azt mondta, hogy a koszorúerével van valami gond, és hogy azt mondták neki, hog yvagy öt évig húzza és akkor megműtik .. vagy nem 8( ...
Nem volt jó hír ... ő is le volt törve .. jobban is mint szokott .. 8(
A tegnapi napban egy jó dolog volt .. hogy befejeztük a pakolást kicsimmel ... legalábbis 90%-nál vagyunk ...
Mameg reggel elkezdett fájni a hátam, egyből elugrottam Diclofenac-ért ... Rendes volt a patikus csaj, mert vény nélkül adott ... "együttérzésből" ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése