kedd, október 13, 2015

Ford Bluetooth Audio - Első próbakőr

Mivel a Bluetooth modul még valahol kínaország és a fejegységem között utazott ezért elhatároztam, hogy kiviszem egy próbakőrre amit eddig építettem. Összecsomagoltam mindent amire csak szükség lehetett:


Fejegységhez való dedikált kiszedő apparátussal nem rendelkeztem, így megszögeltem. Nem várt nehézségekbe ütköztem, mikor a négy szöget simán benyomva (hiszen az biztosan oldja a karmokat, ahogy ezt az itthoni készüléken is láttam) próbáltam meg kicincálni a fejegységet. Ennek eredményeként konkrétan majdnem leszakadtak az ujjaim. Talán nem ártott volna előtte egy videót megnéznem ahol egyértelműen el van magyarázva, hogy nem elég bedugni, két irányba szét kell húzni a kiszedő szerszámot szögeket. Miután megnéztem, egy pillanat alatt kint volt a fejegység, bekötöttem a kábeleket, bedugtam a mobilt és élveztem az első szólamokat a kocsi hangszóróján.

A fejegység persze a "NO DISC" üzenetet mutatja, hiszen nincs összepárosítva a mobillal, mellette pedig egy pillanatkép a diagnosztikai kimenetről.
A kábelt végül a kesztyűtartón keresztül kivezettem (úgy is oda terveztem), a fejegységet visszatettem a helyére. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése